header to ads



Modeveckan dag 3

26631-1641
Eleonore får med jämna mellanrum påminna mig om att andas. Axlarna är uppe vid hakan vid det här laget... Men så är det när man ska leverera löpande rapporter till 3 ställen i 30 minuters pauser... Om ni undrar över posen så har jag precis lackat naglarna och står därför i torkställning. Jag har upptäckt att man blivit smygfotad vid ett flertal tillfällen under veckan. Det gillas inte, kom fram och hälsa istället!

Kjol: Filippa K
Tunika: Carin Wester
Armband: One of a Kind

Kommentarer
Postat av: henke

Precis vad jag alltid sagt

Postat av: Fredrik

shit din blogg rockar fett! =o)

2007-08-15 @ 11:58:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: julia

jag får känslan av att ni modebloggare/stylister och allt vad det nu är hela tiden ska klaga klaga och klaga. var glada åt ert jobb istället! njut! den enda jag upplever som gör det är eleonore, hon har aldrig klagat i bloggen.

2007-08-15 @ 12:00:03
Postat av: Lia

Inte är det helt lätt att vara modebloggare heller, fast det kanske verkar så för någon som inte är det.
Anyway, jag vill också vara på modevecka :)

2007-08-15 @ 12:12:22
URL: http://liasvarld.blogspot.com
Postat av: Ebba H

VÖBN:) Snyggt!

2007-08-15 @ 12:19:32
Postat av: hotspot

henke: :)
Fredrik: vad kul att du tycker det, tack!
julia: usch vad tråkigt om det kommer fram som om jag klagar. Det gör jag verkligen inte, jag njuter i fulla drag och älskar att det är hektiskt och stressigt (iallafall under en så begränsad period). Vill bara ge en bild av hur det är här under veckan för jag får känslan av att vissa tror att vi sippar champagne och sitter och chitchattar på front row hela dagarna. Det är hårt jobb, men roligt! Precis som det ska vara
Lia: Det är helt fantastiskt kul, jag älskar moeveckan och allt med den! Du har helt rätt, det ligger massor av jobb bakom en modeblogg men det är det nog många som inte tänker på!

2007-08-15 @ 12:22:11
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Laura

Jag bor i Finland och beställer magazin som heter Trendi. Jag läste en intervju om dig. Det var lyckad! :) Och jag tycker att din blogg är just så bra som man säger!

2007-08-15 @ 12:28:15
URL: http://actuelles.blogspot.com/
Postat av: Mia

Vilken stört skön outfit idag Karolina! :)
Vilken snygg färg på lacket! Det är väl inte det efterlängtade lilafärgade lacket som Eleonore tipsade om härromdagen? :)

2007-08-15 @ 12:28:23
Postat av: Isabelle

Vad fin din kjol är! :) hoppas ni får det trevligt på alla visningar denna vecka!

2007-08-15 @ 12:34:40
URL: http://www.hessingen.bloggagratis.se
Postat av: Angel

snyggt

2007-08-15 @ 12:51:41
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Maria B

Jag tycker att hela din outfit är jätte fin idag! Föresten vad ska det var för färg på nagellacket i höst?

2007-08-15 @ 12:57:15
Postat av: Ida

Ja varför kan inte folk bara komma och säga hej inte så att du (eller andra bloggare) är farliga. Roligast är att man ser folk smygtitta på stan sen när man kommer hem har de skrivit att åhh jag såg dig på stan.
Hoppas du inte stressar ihjäl dig!

2007-08-15 @ 12:59:31
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Sofiie

vad fin du var idag !

2007-08-15 @ 13:13:26
URL: http://sofiie.webblogg.se
Postat av: Ulrika

Tråkig ton i dagens inlägg.

2007-08-15 @ 14:21:31
Postat av: Bella

Jag håller med, klaga ska man dårakt inte göra om man har ett så bra jobb som mode bloggare/frilans mode journalist på heltid. Många andra kan bara drömma om ett sådant jobb, medans vi jobbar 9-5 på ett "vanligt" jobb. Såklart att det finns "jobbigare" veckor i en modeskribents liv, det förnekar jag inte, men nonstop med visningar - det tycker jag låter som rolig stress ;) Om jag var stjärna på internet med min blogg/frilans, skulle jag dårakt inte klaga om någon tog mitt foto eller smygtittade på min outfit - det tycker jag är lite starpower och smickrande. Hey, it's called paparazzi!

2007-08-15 @ 15:35:20
Postat av: hotspot

Laura: Åh vad kul är den artikeln ute! Måste försöka få tag på ett nummer :) vad kul att du gillar bloggen, just den här veckan är den ju inte sig riktigt lik :)
mia: Åh tack! Jag gillar ju lila naglar, de kan gärna vara mörkare än idag :) ha ha, nej det är inte samma, detta är ett gammalt som jag har från Essie :)
Isabelle: Åh tack, ja det har varit en skojig dag :)
Angel: tack
Maria B: Jag ska nog har mörklila eller mörkrött :)
Ida: Jag tycker också att det är roligare och trevligare :) Ha ha, nej då jag hinner njuta lite också :)
Sofiie: Tack!
ulrika: Ja det kanske blev lite onödigt vasst men jag skyller på att jag är lite trött och stressad :)
Bella: Det var verkligen inte meningen att klaga. Jag har hur kul som helst och modeveckan är vekrligen roligaste tiden på hela året men man kan ju ändå känna sig trött och stressad :) he he, ja kanske men jag tycker ändå att det är trevligare att komma fram och hälsa :)

2007-08-15 @ 17:04:56
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Ida

Jag förstår dig så väl. Man vill ju liksom bara få fram att det är svårt att hinna njuta av det "glassiga". Men hey, du har ju faktiskt tagit på dig alla uppdragen frivilligt! Sänk axlarna nu och så kanske vi ses snart på Camilla Norrback!

2007-08-15 @ 18:07:43
Postat av: Emelie

Måste bara säga att din blogg är super! Och jag avundas de snygga bilderna du får ihop. Så jag har en fråga:
Vilket program använder du när du fixar till dina bilder (som i detta inlägg)? Laddar du ner tillbehör så att du kan ha tejp, gem, häftstift, m.m.? :)

2007-08-16 @ 12:46:02
URL: http://basic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links