header to ads



Hotspot top 10 - Most wanted beauty products

26631-1668


Jag listar saker som står på önskelistan just nu. Med dessa 10 saker i badrummet skulle jag garanterat känna mig hel och ren i höst.

1. La Source Hand recovery - En gång för längesedan fick jag ett prov på denna handpeeling, mina händer har aldrig varit så lena!
2. This Works Deep Calm Candle - Jag älskar doftljus och letar efter den kompletta doften. Mild och naturlig är huvudkraven.
3. Lisens Organics Blommigt Fotbadsalt - Lisens organics säljs på Filippa K där jag köpt hennes produkter för att ha som present vid ett par tillfällen. Gillar allt med Lisens produkter och mina fötter är i stort behov av lite omvård.
4. Herban Essentials Lemon Towelettes - Jag lider som bekant av en mildare grad av hygienmani och tycker att bakteriedödande wipes med citrondoft är en genial uppfinning. Fräscht när man ska använda offentliga faciliteter!
5. Urband Decay Matte Eyeshadow - Efter intervjun med Wende Zomnir blev jag verkligen nyfiken på Urban Decays matta ögonskuggor.
6. Wise Ansiktskräm Sensitiv - Eleonore fick för 100 år sedan prova det helsvenska skönhetsmärket Wise. Hon gillade det verkligen och eftersom hon under den här perioden bodde på min soffa med jämna mellanrum lät hon mig pröva. Trots mysko doft är det väldigt bra produkter som jag gärna skulle använda regelbundet.
7. Philip B Peppermint & Avocado Shampoo - Jag har inget bra shampoo och eftersom jag inte har råd att köpa favoriten Opalis så är jag på jakt efter ett inte fullt lika dyrt alternativ. Tilltalas av blandningen Peppermint och Avocado av någon anledning.
8. REN Laminaria, Grapefruit & Yarrow Bath oil - Den här punkten är mer ett uttryck för min längtan efter ett badkar. hade jag haft ett hade jag väldigt gärna badat i den här oljan.
9. Bloom Lip Laquer - Tittar jag i backspegeln kan jag nog konstatera att detta är det bästa glosset jag någonsin ägt men det är så dyyyyrt för så lite innehåll....
10. Essie Crystal File - Jag har tappat min Crystal File i golvet vilket i en förläng har bidragit till förfallet av mina naglar...

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh det där fotbadsaltet fick jag bada mina fötter i när jag plev plåtat för veckorevyn, haha. Det är rätt fint och fräsht fakstiskt.

Postat av: Weronica

Handpeelingen är en favorit - jättebra! Jag älskar även handkrämen i samma serie.

2007-08-22 @ 18:20:47
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica
Postat av: hotspot

Alice: Åh.... Nu vill jag prova ännu mer :)
WEronica: Visst är det super. Ett kit med den och krämen vore inte fel.... :)

2007-08-22 @ 18:29:57
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Sara

Hej,
Måste bara varna för Philip B shampoot, tyckte inte alls det var bra, håret blir som svinto och pepparmintdoften är så skarp att det börjar rinna i ögonen. Kanske det passar din hårtyp bättre än min och kanske att det har att göra med New Yorks klorrika vatten, vem vet :-)
Tack för en bra blogg,
MvH Sara

2007-08-22 @ 19:09:00
Postat av: lisa

Alla REN-produkterna är underbara!

2007-08-23 @ 13:01:09
Postat av: Johanna

Jag har frågor om opalis shampoo och balsam. Vart köpte du det? Vilken typ använde du? Passar det för färgat hår? Tack för en bra blogg!

2007-08-23 @ 13:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links