header to ads



Breaking Fashion News - Prada makes obvious classics

image1272
Prada T-Shirt

T-shirt-mania är i full blom och Prada är naturligtvis på banan. Nu har de tagit fram en T-Shirt-linje tillsammans med den ubertrendiga arkitekten Rem Koolhaas. Linjen har det självsäkra namnet "Obvious Classics" och det är nog relativt riskfritt att förutsätta att de kommer bli ganska svåra att lägga klorna på - trots ett eminent pris på ca 1200 kr.

Translation: T-Shirt mania and Prada is on track. Together with trendy architect Rem Koolhaas they will launch a t-shirt line with the confident name "obvious classics".

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kommer säkert att sälja som smör! men är vi inte lite trötta på reklamt-shirtar? Känns ju lite billigt!:/
Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: Maria

Hej, varför översätter du din blogg till engelska?

2007-04-19 @ 10:24:20
Postat av: hotspot

Sophie: Åh jag gillar ju t-shirtarna, cheap or not.
Maria: Du är allt annat än den första som frågar... Därför att jag fått förfrågningar från utländska bloggläsare och för att jag ser att ca 10% av all min trafik kommer från utlandet.

2007-04-19 @ 10:35:09
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: nollåttan

nej, usch, 1200 för en t-shirt. aldrig för min del...!

2007-04-19 @ 10:36:45
URL: http://www.nollattan.blogg.se
Postat av: stina

Nja, bilden du presenterade såg inte så intressant ut... Tråkigt när alla s.k ledande modehus kopierar varandra rakt av med något så simpelt som tshirts med tryck...

Fast det blr väl lätt så =)

2007-04-19 @ 10:56:37
URL: http://kladstrecket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links