header to ads



Hotspot testar - Clarins Beauty Flash Balm

Hotspot testar - Clarins Beauty Flash Balm
Pris: ca 275 kr
Resultat: Clarins legendariska klassiker Beauty Flash Balm kallas ibland askungekräm och är en blandning av booster och primer. Krämen ska strama upp huden samtidigt som den genom cellförnyelse ska reducera linjer. När man använder krämen känner man faktiskt att huden blir spänstigare men jag kan inte hävda att jag såg någon direkt skillnad i spegeln. Även om Make-upen kanske sitter lite bättre om man grundat med Beauty Flash skulle jag inte hävda att den gör samma jobb som en riktig primer (Här jämför jag framförallt med
Smashbox Photofinish)
 Hållbarhet: Huden känns vital och spänstig ett tag efter applicering men effekten sitter inte i så länge som man hade önskat.
Övrigt: Krämen har en ganska ofräsch gulaktig färg och lukten är rent ut sagt ganska unken. Tuben är dock i en ganska trevlig och behändig storlek. Även om jag inte direkt tyckte att krämen utförde några mirakel (inte direkt synliga iallafall) så måste jag ändå säga att det känns ganska bra att använda den tidiga morgnar då det känns som om huden behöver all hjälp den kan få för att vakna till liv och få lite lyster.
Betyg: 3/5


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att få den recenserad!

Postat av: Frida

Åh, nu blev jag ännu mer nyfiken på Smashbox Photofinish, måste testa!

2006-10-24 @ 16:46:41
URL: http://fridaengstrom.blogg.se
Postat av: hotspot

Sandra: Ja det är ju som sagt var en omtalad klassiker. Jag köpte den själv för typ en månad sen av ren nyfikenhet.
Frida: Ha ha, oanad effekt att man recenserar en produkt men skapar ha-begär för en helt annan... :)

2006-10-24 @ 16:59:52
Postat av: Ida.

Hej!
Jag har en idé.. det verkar ju som om du går runt mycket i affärer och vet en hel del om vad som finns ute i marknaden just nu. ett inlägg om vinterskor skulle vara otroligt uppskattat tror jag då de flesta berkar ha problem med att hitta ett par vettiga vinterskor som värmer och "känns rätt i år" (typ), och kanske tips på affärer i stan som har ett bra utbud!?
tack på förhand och tack för en sjysst blogg :)

2006-10-24 @ 17:25:00
Postat av: Coach Outlet Online

I'm happy I found this blog ! It's very good and thank you for sharing it !

2011-11-15 @ 10:25:54
URL: http://www.mycoachoutletstoreonline.com
Postat av: Juicy Couture diaper bags

Great website...and cool article man...thanx for the great post.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links