header to ads



Color match

26631-300

Naturligt är melodin så satsa på jordiga naturfärger för bästa resultatet.

Smashbox Fusion Soft Light: Lyxigt puder som gör huden härligt skimrande.
Eyeko Concealer: Blanda till den perfekta nyansen för din hy! Laddad med e-vitamin som skyddar och vårdar huden.
Jelly Pong Pong chic shine: Den ena halvan ger en hälsosam glöd och den andra ger en fin djup rodnad. Funkar toppen på kinden och läpparna.
Smashbox Photo Finish Color Correcting Foundation Primer: En mirakelprodukt som korrigerar hudfärgen, minskar rynkor och reducerar pigmentförändringar. Låter nästan för bra för att vara sant...
Rescue Beauty Lounge Nail Polish: Långvarigt nagellack som finns i oöndligt många olika färger...
Bare Essentials Lip Gloss: Sägs ge fylliga läppar samtidigt som den har återfuktande effekt och ger en vacker glans.
Philip B White Truffle Shampoo: Innehåller den finaste tryffeloljan och en unik blanding av 19 naturliga extrakt som stärker varje hårstrå.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Vilket roligt inlägg! Inga problem med kreativiteten när det gäller bloggen tycks det. Kul för oss som läser att du kommer på nya infallsvinklar på allt som vi vill läsa om!

Jag vill ha en bra concealer som täcker lite mer än YSL:s penna. Jag är sugen på Beccas, men denna från Eyeko kanske vore något? Någon som testat? Jag är ju frälst gällande Smashbox Primer, men denna variant lät som sagt väldigt bra om löftena infrias. Jakten på den perfekta foundationen pågår - har du testat någon ny?

Jag tycker att det är väldigt roligt att du lägger in nya inlägg varje dag. Speciellt när man sitter hemma en kväll och slösurfar :-).

2006-03-11 @ 21:41:00
Postat av: hotspot

Weronica: Precis när jag tror att jag fått idétorka så kommer det upp nya ideér som jag vill prova. Kul att du gillade deta inlägg.
Eyeko Concealern är ju inte så dyr så den kan ju helt klart vara värd att testa, det är ju en av blush bäst sålda produkter också vilket kanske borgar för lite kvalitet.
Jag ha rinte kommit längre i mitt foundation-testande (Kan inte bestämma mig) men snart har jag inget val då min biotherm foundation sjunger på sista versen. Jag ska åka till Verbier i nästa vecka så jag funderar på att kolla in Lancome Photogenic på Tax-freen. Den var en av de foundations som jag blev rekommenderad när jag frågade efter den ultimata foundationen på bloggen.
Det är ju så roligt att blogga (Jag har insett att jag är beroende...) så jag kan omöjligt hålla mig borta en hel dag :)

Postat av: Li

Skitsnyggt! Jättesnyggt gjort med nyanserna också.

2006-03-11 @ 23:00:16
Postat av: Mia

Jag funderar på att köpa en beige kajalpenna för att jag har sett att den ska öppna upp ögat och jag undrar bara hur jag ska gå tillväga för att öppna upp på "rätt" sätt?
tack på förhand!

2006-03-12 @ 00:14:36
Postat av: hotspot

Li: Åh, tack så mycket :)
Mia: Ja beige kajal är mycket finare än vit för att få ett piggare och "öppnare" öga. Jag tycker att det räcker med att du tar den ljust beiga kajalen innanför fransraden på undre ögonlocken det är det klassiska sättet att förstora ögat på, men sen kan du ju prova dig lite fram geom att kanske lägga en linje även utanför fransraden. Lycka tll!

2006-03-12 @ 09:06:34
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: ett fan

ett tips bara när du gör dina snygga kollage!
spara bilden i .gif eller .png istället för .jpg, så blir den inte så pixlig! syns speciellt runt bokstäver och raka linjer.. annars är det svinsnyggt! (tummen upp) :D

2006-03-12 @ 11:04:51
Postat av: Fancy Desire

Kul inlägg! Eyeko Concealern ser verkligen så härlig ut, nästan eatable! :)

Fancy Desire

2006-03-12 @ 11:07:59
URL: http://www.fancydesire.blogg.se
Postat av: hotspot

ett fan: Hm, ja det ska jag prova. Jag trodde att det var bloggverktyget som komprimerade bilder löjligt mycket för att de inte skulle vara för tunga. Tack för tipset roligt att du gillar inläggen :)

2006-03-12 @ 11:43:26
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Fancy: Ja visst ser det smarrigt ut! Produktjunkie som man är älskar jag att bara sufra runt och kolla på olika produkter och läsa den korta beskrivningen till och det finns verkligen hur mycket skoj och spännande som helst därute som man hade kunnat tänka sig att prova...

2006-03-12 @ 11:49:42
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: anna

Hej! Jag undrar om man kan köpa smashbox produkter i sverige, och om det finns i Göteborg?
Jag vill verkigen ha smashboxs primer men vill inte köpa grejer från internet för jag litar inte på det så värst mycket.
M.V.H

2006-03-27 @ 16:33:46
Postat av: Hotspot

anna: Så vitt jag vet så är det bara C/O Stockholm som säljer smashbox produkter i Sverige om du inte vill handla på nätet. Jag tror dock inte att du behöver vara så orolig om du beställer från en seriös webbshop som t ex Blush (jag har beställt just Smashbox primern därifrån och det funkade alldelles ypperligt). Lycka till på smashbox-jakten!

2006-03-27 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links