header to ads



Color Match - Rosa

26631-329

Mjuka och ljusa pasteller är hett i vår och min personliga favorit bland pastellerna är de söta rosa tonerna!

Rose Petal Salve: Ytterligare ett alternativ till Rosebud Salve. Supersöt burk från Rose & Co!
Bloom Sheer Colour Cream: Tre produkter i en. Highlighter, rouge och läppglans från omtalade Bloom.
Laura Mercier Suger Scrub:  En extra mild exfoliering som kan användas varje dag för att få en mjuk och återfuktad hud med en hälsosam lyster.
Pout Bustier: En lyxig soufflé-kräm som används i urringningen för att ge en förstorande effekt. Krämen ger ett svagt skimmer som förhöjer dina naturliga kurvor.
Dessert Deliciously Kissable Plumping Lip:  Läppglans med förstorande effekt som ger äkta kyssvänliga läppar!
Bloom Lip Balm: Läppbalsam som innehåller eteriska oljor mjukgörande oljor. Populär bland modeller som Naomi Campbell, Jodie Kidd och Helena Christensen.
Nanadebery Classic: Parfym som skapades för att erbjuda det bästa som naturen har att uppbringa. Sen är den ju värd att köpa bara för att få ha flaskan ståendes i badrumshyllan.


Kommentarer
Postat av: Weronica

Lovely! Jag blir glad!

Idag fick jag Paula Begouns "Don´t go to the cosmetics counter without me" som jag beställde från Adlibris förra veckan. Det är en riktig tjockis på 1400 sidor som är fullspäckade med genomgångar av massor av märken, rekommendationer och ingredienser i hudvård. Jag har bara kollat lite än - naturligtvis de produkter som jag använder. Allt hissades väl inte direkt... Generellt verkar det som om det finns favoriter att hitta inom olika märken, men det säger ju emot teorin om att hålla sig till ett och samma märke när det gäller hudvård. Nåväl, jag skall läsa mera och begrunda. Den var klart värd ca 250 kr med frakt för ett produktfreak som mig!

2006-03-14 @ 11:33:56
Postat av: Hotspot

Weronica: Tack, alltid lika snälll! :)

Åh vad spännande! Den låter ju hur bra som helst! Ja, det där är ju lite klurigt, ska man satsa på rengöring från ett märke, återfuktare från något annat och ögenkräm från ett tredje, hm jag är skeptisk även om man på det sättet kan få toppen av toppen... Jag ska lägga en beställning på blush dag (blogginlägg kommer) så jag är pank resten av den här månaden men nästa...

2006-03-14 @ 11:37:17
Postat av: hannah.sthlm

åhhh..jag älskar rosa smink...finns det något sötare än rosiga kinder? Det där läppglanset är awesom=)!

Postat av: Caroline

Toppen om man kunde köpa alla produkter! Vilken fräsch och naturlig look man skulle få! :)

2006-03-14 @ 12:50:43
URL: http://www.line.blogg.se
Postat av: Hotspot

hannah.sthlm: Jag håller med, rosa kinder och rosa gloss är looken som jag strävar efter i vår/sommar :) Åh, har du provat glosset?
Caroline: Ja, det är bara att sätta igång och spara, he he. Åh, det vore dock verkligen trevligt om man kunde få köpa en helt ny "smink-garderob" lagom till våren. :)

2006-03-14 @ 12:52:48
Postat av: Emma

Rosa är inte direkt min färg, iallafall inte på kläder men gärna på inredningsprylar. Men en hel del söta förpackningar:)

2006-03-14 @ 12:56:15
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Hotspot

Emma: Jag är inte heller någon rosa-tjej, tror fakstiskt inte att jag har ett enda rosa plagg... Men på smink, åh, det ser ju så fint och härligt ut om inte annat...

2006-03-14 @ 13:01:07
Postat av: Johanna

YES YES YES! Pasteller är verkligen det där extra i vår!
Du har fått med den där romantiska och mjuka färgen som bara är SÅ rätt!

2006-03-14 @ 13:20:49
URL: http://jehanna.blogg.se
Postat av: Sanna

Jag gillar också rosa. Undrar om det är många som är som jag, en "läppglansoman", med tre läppglans/läppbalsam i sin Mulberry? Ni hittar Rosebud salve, "Gingerbread man" från Philosophy och Eight hour cream från E.A. Nu blir jag jätte sugen på att prova alla söta rosa burkar du har tagit upp. I min "inköpslista" står det Burt´s bees beeswax, "Kiss me" från Philosophy, Rose Petal Salve och Carmex läppbalsam. Tack för din blogg o ha d jätte roligt i Alperna, om inte jag hör av mig innan dess.

2006-03-14 @ 14:33:54
Postat av: Weronica

Sandra: Jag gillar också produkter för läpparna. Jag har just nu Rosebud, Eyekos fatbalm i raspberry, Philosophys "Kiss me" i rosa och Juicy Tube från Lancome i en mer lila nyans i min Annabel :-). Allt efter humör!

2006-03-14 @ 15:16:32
Postat av: Sanna

Måste bara rekommendera en bra sajt:
www.rose-apothecary.co.uk
De säljer förutom alla härliga hudvårdsprodukter från Rose & Co. även dunderborstar från Mason Pearson samt lite underkläder o "giftbox". Vi slipper tullavgift o frakten är låg. Ha en bra dag! mvh Sanna

2006-03-14 @ 16:22:07
Postat av: Li

Whoa! Jag älskar Bloom. Har Sheer Colour Cream i 3 färger och har 2 Lip Glaze. Lip Glaze luktar/smakar vanilja/mandarin. Skitbra! Sheer Colour Cream luktar lavendel. Har även Vanilla Lip Balm. Tänker prova Grapefruit nästa gång. Och så har jag deras foundation också!
Hittade Bloom först från en svensk sida som hetter glamorama nånting som hade jättebra priser och utbud men som lades ner :(

2006-03-14 @ 18:53:51
Postat av: Hanna

så sött smink! bloom o dessert beuty är bra märken! ;)

2006-03-15 @ 09:28:02
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Fancy Desire

Håller verkligen med om att rosa är sött till våren och sommaren! Romatiskt härligt! Fancy Desire

2006-03-15 @ 13:11:54
URL: http://www.fancydesire.blogg.se
Postat av: Sanna

En läppbalsam till som jag har lagt in på min "inköpslistan": läppbalsam från Nuxe! En "kultprodukt" som "alla" har!

2006-03-15 @ 13:59:09
Postat av: Sanna

Kul att det finns så många som har det "udda" intresset som jag har: läppglans/läppbalsam. Då måste ni gå in på sajten: www.lipmedic.com Man får aldrig nog!

2006-03-15 @ 14:05:48
Postat av: Hotspot

Johanna: Visst är den väl fin!
Sanna: Jag är likadan älskar allt som man kan ha på läpparna och min väska är fylld av olika gloss och läppsalvor.
Weronica: Åh en till!
Sanna: Grymt bra! Tack för tipset!
Li: Jag har aldrig haft bloom produkter men nu är jag helt klart sugen!
Hanna: Jag håller med, det ser nästan ätbart ut!
Fancy: Ja, det känns helt klart lite fräscht och vårigt!
Sanna: Jag har hört talas om Nuxe men aldrig provat. Naturligtvis är jag mycket nyfiken!

2006-03-26 @ 10:29:54
Postat av: school games

COLOR MATCH - ROSA

2012-02-22 @ 06:12:50
URL: http://school-games.dressupgames8.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links