header to ads



Beställning från blush

26631-305

Innan jag åkte till Schweiz lade jag en beställning hos blush på lite saker, så här kommer lite korta recensioner.

Essie:
Pink Glove Service heter färgen och den ser bara för läcker ut! Färgen var kanske lite mindre täckande än vad jag förväntat mig men resultatet blev fräsht och naturligt.
All Purpose Aloe Vera gel från Ole Henriksen: Fräsch gel som känns som verkligen känns uppfriskande och återfuktande. Kanske inte ultimat att använda som enda ansiktskräm som jag gör men som ett uppfriskande komplement är den underbar. Perfekt till sommaren när man vill lugna huden efter en dag i solen.
Aloe Vera Deep Cleanser från Ole Henriksen: Jag vill ha en rengöring som verkligen gör rent på djupet och det känns det verkligen som om den här gör. Jag vill inte uttala mig till 100% än men än så länge verkar den lovande.
Archipelago Sugar Butter white sugar and Mango:
Det här kroppssmöret luktar helt gudomligt och är verkligen krämigt som smör!!!

Den här månaden har jag spenderat en förmögenhet på beauty-produkter så nästa månad måste jag fokusera på vår- och sommargarderoben!

Kommentarer
Postat av: Weronica

Jo tack, jag har för tillfället beställningsförbud gällande beauty-produkter från nätet... Men så väntar jag in en gigantisk beställning från USA och Sephora också. Jag bestämde mig för att ge Laura Mercier en rejäl chans efter att ha läst så mycket bra om basprodukterna så nu väntar jag på foundation, concealer, löspuder och några borstar. Jag beställde även ett nytt krämrouge från Becca, läppglans från Duwop, en presentpack med dushkräm från Philosophy samt en ansiktspeeling från Henriksen. Shoppingförbud var det ja efter den listan :-) Men jag är väldigt sugen på ditt nagellack och kroppsmöret! Det kommer väl nya månader...

2006-03-27 @ 21:20:17
Postat av: sanna

åh, beställde ochså en Aloe Vera Deep Cleanser från Ole henriksen och har hunnit använda den i en vecka ungefär :)
Jag tycker redan min hy känns både mjukare och mycket renare. Kommer hålla mig till den här lääääänge! hoppas du blir lika nöjd, mvh!

2006-03-27 @ 21:29:38
Postat av: Pernilla

Gillar din blogg sida om mode och allt. Har kollat topshop, men är osäker om man kan lita på att beställa hos dem? De har så snygga kläder..Har du beställt hos dem?

Postat av: SANDRA

Gröna gelen ska jag nog testa.

2006-03-27 @ 22:01:36
URL: http://www.rensahuvet.blogspot.com
Postat av: Coco

Älskar din blogg!

Vilka program använder du för att göra dina bilder?

2006-03-28 @ 00:15:20
Postat av: Hotspot

Weronica: Holy! Du slår faktiskt mig med hästlängder, skönt då behöver jag inte ha så dåligt samvete ;) Åh hoppas du blir nöjd med cremerouget från Becca! Det ska bli kul att höra vad du tycker om Laura Mercier produkterna!
Sanna: Spontant känns det som om den är väldigt bra så jag hoppas att intrycket håller i sig för jag har haft lite krux att hitta rätt hudvårdsprodukter. Skönt att höra att du är nöjd iallafall!
Pernilla: Vad glad jag blir att du gillar bloggen! Jag tror tyvärr inte att det går att beställa till Sverige från TopShops sida så om man vill ha kläder från Topshop får man nog tyvärr bege sig till sthlm...
Sandra: Jag gillar den starkt! Lätt och fräsh! Återfuktar utan att vara tung och fet.
Coco: Åh tack, vad roligt! Jag gör inläggen i photoshop.

2006-03-28 @ 08:04:29
Postat av: Hanna

åh! vill ha de nagellacket! ;)

2006-03-28 @ 09:20:16
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Hotspot

Hanna: Du ska se det i verkligheten, det ser bara för läckert ut!

2006-03-28 @ 09:22:58
Postat av: Fancy Desire

Det body buttret låter fantastiskt..hmm..undrar om det finns i London, får nog kika efter! Fancy Desire

2006-03-28 @ 10:00:50
URL: http://www.fancydesire.blogg.se
Postat av: Ida

Visst är det ngn svensk webbutik som säljer Anatomicals produkter eller?? Kan inte komma på var jag sett det nu. De har ju så härliga namn på produkterna.

2006-03-28 @ 10:18:53
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Hotspot

Fancy: Ja kolla upp den, det kan vara värt besväret :)
Ida: Jag är nästan säker på att PulpStore säljer anatomicals produkter.

2006-03-28 @ 10:24:34
Postat av: emilou

Finns det nån webbshop som säljer cremerouget från becca? Jag är så sugen på att prova det!

2006-03-28 @ 10:46:47
Postat av: emilou

Finns cremerouget från becca på någon webbshop?

2006-03-28 @ 10:57:54
Postat av: AmandaGbg

Pernilla: eller så kan man gå till topshop i göteborg!

2006-03-28 @ 11:05:59
Postat av: AmandaGbg

Pernilla: eller så kan man gå till topshop i göteborg!
Ida: Accessora säljer också anatomicals produkter!

Hotspot: Älskar din blogg! Dy förgyller mitt bloggsurfande!

2006-03-28 @ 11:08:16
Postat av: Ida

Ticke tack! ska kollas upp.

2006-03-28 @ 11:29:16
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Weronica

www.mrsh.se säljer Beccas rouge. Dyr frakt dock tyvärr! Men rouget är det absolut bästa som jag har provat och jag är fast!

2006-03-28 @ 12:54:38
Postat av: Hotspot

emilou: Det finns så vitt jag vet endast på Mrs H som Weronica nämnde.
Amanda: Åh, jag visste inte att topshop fanns i Gbg, jag visste inte heller att accessora säljer anatomicals, tack för info! Roligt att du gillar bloggen :)

2006-03-28 @ 13:20:52
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Ella

Har du provat Archipelagos kroppssmör? Jag hade The Bodyshop body butter förut. Men de absorberas inte så bra, känner mig fett på huden efteråt. Nyfikan på Archipelagos just nu. jag vill ackså testa på Ole, det kommer bli Ole Henriksen On The Go Exhilarating Cleanser i stället. jag vill inte blir torr efter tvätt även jag har blandat hud.

2006-03-28 @ 18:47:05
Postat av: Hotspot

Ella: Japp, jag har använt Archipelagos Mango kroppssmör i några dagar nu och det är underbart! Luktar fantastiskt, går lätt in i huden (kan iofs bero på att min hud är torr som sahari) och är verkligen krämig som 17. Tummen upp med andra ord! Åh, jag måste kolla in On The go cleansern, jag gillar iofs Aloe vera deep cleansern men man ska alltid vara öppen för nya saker ;)

2006-03-28 @ 18:51:23
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links