header to ads



Hotspot vill prova...

26631-151

Bliss produkter: Enligt många ett av de bästa budgetmärkena som verkligen håller vad de lovar. Klart man vill ha
superprodukter till ett toppen pris!
Eyeko's fatbalm: Vill ha den i färgen rasberry. Så schnyggt och den gör tydligen läpparna mjuka och sköna!
Eyeko's Cream: Inte superdyr och lovar att man får samma persikohy som Kylie!
Philip B African Shea butter shampoo: Afrikanskt shea butter, kan inte bli dåligt! Fin flaska att ha i duschen dessutom. Roligt att prova något nytt efter en lång period av Bumble & Bumble användande.
Smashbox photo finish: Primer som används på mååånga modeplåtningar och det sägs att det är därför modellernas hy ser så perfekta ut (det har absolut ingenting med photoshop att göra). I vilket fall så kan det vara värt att pröva.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Jag vill åter tacka för en högklassig blogg! Det är alltid lika roligt att titta in hit och se dina inlägg! Jag hoppas på massor av listor nu inför en ny modesäsong.

Jag kan varmt rekommendera Eyekos fatbalm. Jag fick mina idag i färgen Strawberry och Rasberry. Strawberry kändes lite mer vår och sommar, men Rasberry var perfekt nu. Nu har jag bara testat idag, men jag gillar det skarpt! Lagom färg, hållbart och ett utmärkt komplement till Rosebud som jag är en flitig användare av.

Som sagt - fler listor tack :-)!!!

2006-01-03 @ 17:02:43
Postat av: Ellinor

Ångrar sååå att jag inte köpte Photo Finish på Magasin i Kphm (de har ju en hel Smashbox-disk).. ska man ha tag på den här hemma får man ju annars begagna sig av eBay om jag inte tar fel..

Postat av: Suvari

Gud vilka söta :D

2006-01-03 @ 17:54:03
URL: http://stumpis.blogg.se/
Postat av: hotspot

Weronica: Tack, tack, tack! Mer listor kan du räkna med!!! Vill dock hålla någon form av kvalitet och inte bara skriva en massa strunt men snart kommer det nog finnas en hel del att lista. Har du tips eller önskemål om något jag ska skriva om/lista så säg gärna till!
Ellinor: ÅH, du var ju precis där! Hade jag vetat det hade jag nästan bett dig köpa åt mig, ha ha ha! Så vitt jag vet är det bara opålitliga Ebay än så länge. Hoppas starkt på att Mrs H kommer ta in smashbox snart!!

2006-01-03 @ 18:00:55
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Suvari: Ha ha ha, söta - hur menar du då?

2006-01-03 @ 18:18:23
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Weronica

Jag gillar kvalitén på dina inlägg! Hellre färre skarpa inlägg :-). Jag tycker mycket om att läsa typen Hotspot vill ha och jag gillar att du listar inne och ute vilket många verkar tycka är tabu. Sedan får man ta det som man vill naturligtvis!

Jag gillar också sammanfattningar av trender och stilikoner. Du gör ett bra jobb - fortsätt i samma stil!

2006-01-03 @ 18:19:31
Postat av: Karoline

Man behandlar andra som man själv vill bli behandlad ;o) Gratis reklam kan vara bra ibland...

Bye!

2006-01-03 @ 18:29:08
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: hotspot

Weronica: Oj, bra feedback! Man kan iofs förstå att man kan trampa vissa lite på tårna när man listar saker som är "inne" och "ute" men det är bara mina åsikter som naturligtvis är helt och totalt betydelselösa, men precis som så tycker även jag att det är trevlig underhållning! Jag ska göra mitt bästa! Du får hålla mig uppdaterad så jag inte tappar det helt... Tack igen!
Karoline: Det har du så rätt i!

2006-01-03 @ 18:36:24
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ida

jag tycker inne och ute debatten är rätt dum egentligen.. för vem säger vad som är inne och inte egentligen.... oftast tycker jag att folk som försöker vara inne blir mer ute eftersom det känns så utstuderat... att inte tänka på ute och inne och bara klä sig efter sig själv, sin personlighet tycker jag är mer inne!! jag menar även om jag råkar ha koll på trender som råder och kanske tom kan sia dem så klär jag mig ändå som jag känner i det jag trivs i :) .. ja det var i alla fall min åsikt.

jag gillar oxå inlägg om vad du vill ha.. fast det skulle vara roligt om du vill ha ngt ngn gång som inte kostar massor.. ibland blir det lite för mycket dröm.. eller i alla fall för mig ;)

2006-01-03 @ 19:50:56
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: Weronica

Jag tycker att det är kul med inne och ute! Sedan får man naturligtvis ha distans till det hela. Ebba hade många kul listor i Fredagsbilagan och nu listar hon inne och ute i nya Veckorevyn. Kul tycker jag! Att man sedan inte slaviskt följer vad som anses inne eller ute är en annan sak. Jag stoppar inte undan min naturbruna Mulberryväska bara för att Ebba säger att det är inne med färgstarka väskor. Och hon slutar knappast att använda sin välkända Bayswater :-).

Visst finns det saker som är mer inne för tillfället, sedan är det upp till var och en att tolka trender efter eget behag. Jag slår ett slag för dessa roliga listor i alla fall!

2006-01-03 @ 20:52:31
Postat av: hotspot

Ida: Se det som underhållning, förhoppningsvis följer ingen "inne" och "ute" listor slaviskt utan köper det de själva tycker är fint, det gör iallafall jag. Hm, det kanske blir övervägande dyra saker men det är nog för att jag tycker att det är medt inspirerande och sen försöker jag personligen alltid att alltid sätta kvalitet i första rummet och då blir det oftast (inte alltid) ganska dyrt).
Weronica: Dont worry, även jag kommer att fortsätta med "What's hot and whats not"

2006-01-04 @ 07:32:43
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ida

hoppas du inte tog illa upp för att jag ville se mera billigt ;) själv så är jag aldrig tveksam mot billigt förrens det är testat. Jag har verkligen blivit besviken så många gåner på dyra saker !! så dyrt=kvalite är inget man ska lita på! Men visst vissa saker är bättre dyrt. Kanske det är skillnaden mellan dyrt och väldigt dyrt som inte är så stor i kvalitet skillnad.

2006-01-04 @ 10:18:57
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: hotspot

Ida: Absolut inte, tvärtom! Roligt att få lite feedback, du var ju inte elak utan hade bara en åsikt och det kan ju aldrig vara fel. Hm, jag har blivit besviken så många gånger på billiga saker så det är nog därför jag är skeptisk, går man bara upp lite i pris från det absolut billigaste det är då man kan hitta bra grejer (är min uppfattning iallafall).

2006-01-04 @ 10:25:48
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links