header to ads



Who dressed the best - The Orange British Academy Film Awards

26631-263
Så har ytterligare en gala gått av stapeln och kändisarna radade upp sig i det finnaste de kunde uppbringa.

Neve Campbell: Trisst klänning som verkligen inte väcker några känslor. V-ringningen känns inte så jättekul. Det är dock ingen katastrof utan bara trisst. Betyg:3-/5
Charlize Theron:
Så här ska en Hollywoodstjärna se ut. Älskar klänningen, älskar håret, älskar make-upen. Det blir full pott för Theron. Betyg: 5/5
Mischa Barton:
Lite annorlunda klänning, men jag måste säga att jag gillar den! Väldigt elegant men ändå något nytt. Enligt mig passar den unga Mischa perfekt! Fin färg har den också! Betyg: 4+/5

Kommentarer
Postat av: frida

Jag och några kompisar ska åka på en shoppingtripp till sthlm nästa vecka. Jag känner att jag har sådär bra koll på butikerna. Vi vill köra bra budgetfynd! Men i andra affärer än hm... Kan du tipsa om några bra eller om ngn sida som man kan läsa lite om butikerna. Är nyfiken på bra 2nd hand affärer också! En sista fråga bara vilka dagar får zara in nya varor?

Håller med om att charlizes klänning var fab! Älskar den djupblå färgen!

2006-02-20 @ 09:54:41
Postat av: Maja

Mischas klänning var verkligen jättesnygg, men ser hon inte ovanligt smal ut? Hon är ju en peach i vanliga fall men detta var lite väl benrangel..

Hur går det med tandblekningen förresten??

2006-02-20 @ 10:05:03
Postat av: Matilda

Ja, jag tänkte också på att Mischa såg ovanligt smal ut och jag som tyckt hon haft riktigt fabolus kropp senaste tiden (ett tag dess förinnan var hon juh jättesmal också har jag för mig?)

Frida: Har hört att det ska vara tisdagar & torsdagar!

Jag ville iaf säga att charlize klänning var underbar och tänkte "dissar hotspot henne blir jag sur!" ;)

Postat av: Anna Krimskrams

Charlize-klänningen passade henne suveränt; marinblått blev riktigt dramatiskt på en blond tjej - snyggt.

2006-02-20 @ 11:07:01
URL: http://krimskrams.webblogg.se/
Postat av: emilou

Det skulle vara kul om du gjorde en "who dressed the best" från Elle-galan!

2006-02-20 @ 11:10:55
Postat av: Natali

asså kan man bli mer elegant/sensuell/vacker/charmig/utstrålande/snygg/fabulös and so on and so on....än charlize?? Tänk att få vara henne bara för en dag...Hon e min abosluta favorit!

2006-02-20 @ 11:13:33
URL: http://www.znatali.blogspot.com
Postat av: Maja

Jo hon är vacker men efter att ha sett Monster känns det rätt skönt att veta att även hon kan se ut som en säck potatis! Älskar att gå in på www.fluideffect.com och se hur bilderna egentligen ser ut. Hjälper ens självförtroende, jag lovar!

2006-02-20 @ 12:21:03
Postat av: cherrybop

Håller med om att Charlize´s klänning var riktigt snygg! Hon vann av de tre ;)

2006-02-20 @ 12:43:39
URL: http://cherrybop.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Charlize!

2006-02-20 @ 13:24:41
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: hotspot

Frida: kolla in: www.alltomstockholm.se där står de flesta där kan man söka på butiker i olika områden och inom olika genrer. För budgetshopping är det värt att kolla in "jättarna" Zara, Mango, massimo dutti (iofs inte budget budget kanske) och defintivt topshop. För second hand bör ni bege er till söder och kolla in affärerna runt skånegatan (soho) men även ruint hornsgatan finns en del bra secondhandbutiker.
Jag har också hört att Zara får in nytt på torsdagar, tisdagar vet jag inte men det kan nog stämma.
Maja: Jag tycker alltid att Mischa ser smal ut men hon kanske är magrare än vanligt... Tandblekningen går super och är klar vilken dag som helst, jag har en tand som inte riktigt blekts lika mycket som de andra så den ska få specialtreatment i ett par dagar nu sen är det klart :)
Matilda: Jag tycker som sagt avra lltid att hon ser smal ut men det kanske stämmer att hon är tanigare än vanligt... KLart jag inte dissar Charlize hon är ju verkligen fab i den klänningen!
Anna krimskrams: Jag håller med, färgen var ovanligt lyckad på supersnygga Charlize!
Emilou: Kanske det kanske, det är svårare att hitta bra bilder därifrån men det kanske har dykt upp på stureplan.se eller nåt.
Natalie: Jag håller med hon är grym, men jag är nog nöjd med att vara hotspot :)
Maja: Sen tog det ju typ 5 timmar att få Charlize ful för monster, själv ser jag ut så vilken måndagmorgon som helst, he he ;)
Cherrybop: Då är vi av samma åsikt (igen)

2006-02-20 @ 13:31:34
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: hotspot

Alexandra: I agree (uppenbarligen...) :)

2006-02-20 @ 13:36:55
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Hanna

mischa är otroligt lovely! en riktig glam princess! ;)

2006-02-20 @ 13:53:15
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: hotspot

Hanna: Jag tycker att den påminner lite om klänningen Sienna hade på venedigs filmfestival, du vet den grå. Väldigt fin!

2006-02-20 @ 13:55:11
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Em

frida: Jag har hört el läst att det är på måndagar och torsdagar Zara får leveranser. (Tyvärr minns jag inte alls var jag fått infon ifrån, så jag vet inte hur tillförlitlig den är.)

2006-02-20 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links