header to ads



Color match - Yellow

26631-322

Eftersom våren aldrig vill komma kan man behöva en rejäl energikick så frossa i härliga produkter fyllda med vitaminer och uppiggande ämnen.

Doftljus: Härligt doftljus från klassiska
Acqua di Parma
Duschgel: Uppiggande duschgel med grapefruktextrakt från Ren
Tvål: Tvål från Korres full med e-vitamin som funkar utmärkt både till ansiktet och kroppen.
Ögonskugga: Jag är lite nyfiken på Paul & Joes smink, mest på grund av de söta förpackningarna...
Lotion: Bodylotion från Ole Henriksen full med D- och A-vitamin som trollar bort torr hud i ett kick.
Serum: Detta serum från Burts Bees sägs reducera fina linjer. Innehåller grönt te som skyddar mot fria radikaler och luftföroreningar.
Badkräm:  Denna produkt från Laura Mercier gör din hud mjuk och fräsch samtidigt som ditt bad får en härligt lyxig känsla

Kommentarer
Postat av: Sofia

Acqua di Parma doftljus är så goda. Älskar dom!

Postat av: Anna Krimskrams

Wow. Hela inlägget var ju en instant energizer :)

2006-04-03 @ 20:24:44
URL: http://krimskrams.webblogg.se/
Postat av: Hotspot

Sofia: Åh, jag har aldrig provat men jag är genrellt svag för doftljus så jag lär ju älska dem!
Anna krimskrams: Åh vad skoj, det avr precis det som var tanken :)

2006-04-03 @ 20:31:00
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Weronica

Vilken energi-kick! Ett kul och gult inlägg - precis vad som behövs för mig just nu :-). Jag har inte ens provat Diptyques ljus, men det hindrar inte mig från att genast surfa in på HGhair och kolla in dessa ljus. Dotfljusnovis är jag, men lockas oändligt mycket ändå. Och jag är så sugen på Laura Merciers kroppsprodukter. Som sagt, de finns lite billigare på Strawberrynet. Men totalt beautyshoppingstopp nu!!! Kan du inte köra color match med kläder också? Det skulle vara kul! Inte för att man vill ha allt i t ex gult, men bra som inspiration.

2006-04-03 @ 20:42:30
Postat av: Petra

Vill ha vår nuuuuuu!
Hotspot, du har ingen aning om hur användbara dina collage's har varit i dag. Speciellt "lady detective" har använts flitigt. Jobbar som en del av ett team på att förnya en Holländsk klädkedjas inredning och dina "hitta stilen" inlägg har hjälp massor som "exempel" kläder. You've saved me! Tack.

2006-04-03 @ 21:48:09
URL: http://petronelllas.blogspot.com
Postat av: SaS

Känner du märket "Burts Bee" bra? vet du om det finns att köpa i sverige eller ska jag packa på mig massor härifrån? Och finns det någon "Speciel" product som just dom gör bättre än någon annan tro? Kul att du skriver om dem iaf! och de passar ju verkligen under "gult" ;)

2006-04-04 @ 01:34:30
URL: http://egoniam.blogspot.com/
Postat av: Hotspot

Weronica: Åh vad härligt att du känner så, de tvar precis den effekten jag ville uppnå! Jag har funderat lite på color match i kläder och det är inte omöjligt att det dyker upp :)
Petra: Jag meeeed! Jisses vad skoj, nu blev jag verkligen smickrad och glad!! Åh vad skoj :) Det låter som om du har ett mycket spännande jobb!!!
SaS: Inte jättebra. Så vitt ajg vet finns inte deras produkter i sverige. Deras kändaste produkt är så vitt jag vet dereas lip balm som många hyllar:
http://www.hqhair.com/code/products.asp?PageID=292&SectionID=189&FeaturedID=911&FeaturedProduct=1935&pID=1

2006-04-04 @ 07:17:13
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: cat games

seems very good

2012-02-22 @ 06:11:15
URL: http://cat-games.dressupgames8.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links