header to ads



Color match - Calming Blues

26631-355

Blått sägs ju ha en lugnande effekt vilket jag nog är benägen att hålla med om. Det känns dessutom otroligt fräscht så när du verkligen vill återhämta dig från den stressiga vardagen - satsa på blått!

Acqua di Parma, Blu mediterraneo, eau de toilette: Acqua di Parma har en serie som heter Blu meditterraneo som är inspirerad italienska medelhavsområden som Capri, amalfi och Sicilien. Helt underbart! Personligen gillar jag skarpt de eau de toilette dofterna och favoriterna är nog Capri och Amalfi.
Molton Brown, blissful templetree moisture bath & shower: Dränk din kropp i exotiska extrakt från indiska oceanen. Den här duschgelen är idealisk efter en dag i solen då den lugnar och svalkar en solbränd hud. Åhhh, jag vill ha!
Ole Henriksen, Muscle comfort Soak: Innehåller havsmineraler som gör mirakel på trötta och slitna muskler. Innehåller eucalyptus och Rosmarin som vårdar och lugnar.
Jacks Girl, Body Gloss: Body lotion som ger massor av fukt och lämnar huden svagt skimrande. Inehåller sheabutter och en patenterad återfuktande formula. Resultatet = glödande mjuk hud som ser hälsosam och frisk ut.
Anatomicals, No old bags allowed: Märket med de underbara produktnamnen har tagit fram den här krämen som ska göra underverk mot påsar under ögonen. Kan ju vara värt ett försök...
Bumble & Bumble, Sunday shampoo: Hur underbart är det inte att ta fram ett shampoo som ska användas på söndagar? Håret mår bra av lite variation för att undvika "shampoo-immunitet" så därför har Bumble & Bumble tagit fram detta shampoo som verkligen gör rent grundligt och rensar håret helt från gamla stylingprodukter mm.
Acqua di Parma, Blu mediterraneo arancia ralaxing body cream: Kroppskräm i mediterraneoserien som lämnar kroppen sammetslen och doftande av medelhavet. Baserad på apelsin, citron och tangerine, åhhh ta mig till Italien, NU - om inte annat köp mig lite härliga produkter från Acqua di Parma!


Kommentarer
Postat av: Anastacia

Finns alla dessa märken i Sverige? (bor själv utanför Sverige). Undrar om jag borde boka flygbiljetter till Stockholm snarast möjligt ;)

2006-04-30 @ 16:51:08
Postat av: hotspot

Anastacia: Jack girl finns nog inte i Sverige men i övrigt finns alla märken i Sverige, annars är det ju bara att beställa från webben. HQHair är smidigt som 17!

Postat av: W

Åh, de här collagen gillar jag mycket! Så fina! Men inte tänka beautyprodukter nu, Mamma W :-)!!!

2006-05-01 @ 10:36:32
URL: http://livingbyw.blogg.se
Postat av: hotspot

W: Ha ha ha, ja de är mycket rlgia att göra, surfar runt i evigheter och letar efter produkter i samma färg och sen sitter jag ock läser produkttexterna, underbar underhållning! Ha ha ha, jag vet hur det är...

2006-05-01 @ 11:19:42
URL: http://www.hotspot.webblogg.se
Postat av: Glamourbibliotekaren

Den Blu Mediterraneo-duften er yummy!

2006-05-01 @ 12:56:55
URL: http://glambibliotekaren.blogspot.com
Postat av: hotspot

Glamourbibliotekaren: Visst är den, jag är mer än sugen nu till sommaren!

2006-05-01 @ 14:13:22
URL: http://www.hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links