header to ads



Personal shopper

Idag är det som sagt var dags för STELLA! Då jag har ett jobb att sköta så kan jag tyvärr inte gå (visserligen skönt att slippa massakeras!) så jag har fått skicka ut en personal shopper i mitt ställe. Ja, det kanske itne är så avancerat som det låter, det är min kompis som skulle hålla ögonen öppna åt mig. Kläderna har ju analyserats och begrundats men när jag väl skulle pressa fram vad det var jag ville att hon skulle snappa upp åt mig så klämde jag ur mig den blå wrap-klänningen... Ja ja, det blir bättre än ingenting, den är ju inte så "storlekskänslig" så man måste prova och hålla på (som t ex byxorna).

Ser fram emot bloggeftermiddagen när alla ska stoltsera med sina köp!

Kommentarer
Postat av: Y

Den blå wrapklänningen är det finaste i kollektionen som inte imponerar nämnvärt på mig annars. Hoppas du blir nöjd!

Postat av: hotspot

Y: Ja, jag tror att den kan komma att trivas hemma i min garderob. Ha ha ha...

2005-11-10 @ 10:47:18
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: nikereadygo

Snyggt, snyggt, snyggt! Helt uppknäppt under en spetsklänning à la Prada, fantastiskt!

2011-08-17 @ 02:41:48
URL: http://www.nikereadygo.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links