header to ads



My Stella...

Ok, nu kommer en efterfrågad rapport om hur det gick med mina Stellakläder som var en storlek för stora...

Tulpankjolen var en 38 och satt helt ok (hade kunnat ha 36 men 38 duger gott).

Wrap-klänningen satt även den helt ok. Hade jag fått välja vilken storlek jag ville så hade det nog blivit en 38:a men wrap har ju den positiva egenskapen att kunna anpassas lite efter hur stor man vill ha den så den är en keeper (bild kommer).

Sen var det den gröna chiffon dressen, här gick det inte att låtsas att jag var en storlek 40 utan jag måste dessvärre lämna tillbaka den (om ingen här vill  köpa den för samma pris som i affären + ev frakt).

Allt som allt är jag faktiskt nöjd med mina Stella plagg (även om jag iallafall hade velat prova wrapen i storlek 38).

Bye!

Kommentarer
Postat av: Frida

hey, vad är måtten på den gröna klänningen? borde passa mig...

Postat av: hotspot

Frida: Jag har inte klänningen med mig (jag är på jobbet). Kan kolla det ikväll om du är intresserad.

2005-11-14 @ 12:13:49
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ellinor

Vad bra att det mesta passade i alla fall! Det lär inte mina paltor göra men det blundar jag för än så länge.. :)

2005-11-14 @ 21:33:28
URL: http://nippertippan.webblogg.se
Postat av: hotspot

Ellinor: Ja det var roligt, jag var ju såå deppig på torsdagen då jag trodde att det inte skulle bli ett enda stella-plagg. Jag håller tummarna för att dina kläder passar så får du meddela hur det gick på din blogg!

2005-11-15 @ 07:29:20
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links