header to ads



Test - Lipgloss

26631-82
Här kommer ett litet ovetenskapligt lipglosstest med gloss jag nyligen använt.

Eight hour cream: Klassiker som jag alltid kommer att använda. Känns bra för läpparna samtidigt som det ger en snygg glans. Somliga tycker att den luktar illa, jag gillar lukten.
Betyg: 5/5 (denna trotjänare kan inte få något annat)

DiorKiss: Fina färger men lite för trögflytande och klibbig. Gillar tubförpackningen som känns behändig och fräsch, ingen klibbig borste och man slipper kleta med fingret.
Betyg: 3/5

Rosebud Salve: Söt liten burk. Glosset känns skönt på läpparna och ger hygglig glans. Lite för mjuk konsistens och jag gillar inte att man måste kleta med fingret (ohygeniskt!). Tycker att man tröttnar lite på lukten också.
Betyg: 3/5

Becca: Bra konsistens kanske aningen klistrig men absolut över medel. Fina färger som kan matchas med rouge i samma skala (oj, vad snyggt!). Lite tråkig förpackning men helt ok!
Betyg: 4/5

Kommentarer
Postat av: Susanna

hejsan. om du är trött på rosebud lukten kan man alltid uppdatera med rosebud strawberry,luktar undrrbart..gillar din blogg förresten:)

Postat av: hotspot

Susanna: Tack, vad roligt att du gillar min blogg. Ja, jag får väl prova Strawberry rädd att den är lite för luktar för sött, men alla säger ju att den luktar toppen! Får helt enkelt prova!

2005-12-06 @ 08:05:43
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Ida

hi kul med ett test... syrran och jag gjorde nästan likadant test för ett tag sen i vår blogg... med rosebud och 8hour med i testet... vi gillade Rosebud bäst eftersom vi tycker om den lite kryddiga doften.. men visst är det kanske lite ohygeniskt men å andra sidan "lite skit rensar magen" som min mor brukade säga ;)

2005-12-06 @ 13:15:53
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: hotspot

Ida: Ja, visst är det roligt med test brukar själv gilla att läsa test! Jag vet, det är bara jag som har lite av hygienmani. Måste kolla in er blogg (har nog aldrig läst den).

2005-12-06 @ 13:21:28
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Petra

åh du har missat ysl- läppglans...
räcker hur länge som helst & finns i massa härliga fäger..
plus att läparna känns mjuka & fräscha efter...

: )

gillar din blogg starkt!!
härlig eftermiddags läsning

2005-12-06 @ 23:40:09
URL: http://shecity.blogg.se
Postat av: hotspot

Petra: Har aldrig provat YSL läppglans, måste göra det så får det vara med i mitt nästa test ;).

Jag blir verkligen så glad över att folk gilalr min blogg! Makes my day!

2005-12-07 @ 07:32:21
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links