header to ads



Sminkhörnan på Mrs H

Jag har redan bloggat lite om mina Becca-köp, men jag känner att jag måste blogga av mig lite mer om alla underbara produkter de har på det lilla bordet på Mrs H (hur kan så mycket "vill-ha-saker" finnas på ett så litet bord...).

Becca - jag säger bara TESTA! Måste köpa deras foundation också...

DuWop - Ok efter allt snack om DuWops Lip Venom vill man ju bara prova

Antonia´s flower - Roligt att ha någon annan parfym än typ Gucci, Burberry, prada etc. Söta flaskor!!

Dr Hauschka - Är mest nyfiken på deras rosencreme som är en mytomspunnen klassiker!

och mycket mycket mer....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Antonia´s Flowers Eau De Parfum låter verkligen intressant - jag som älskar fresia, magnolia och jasmin!!!

Becca är jag också nyfiken på...

Har testat Dr. Hauschkas rosenkräm och gillade den. även om den kändes aningens fet tom. för min torra hud. Fast det kan ha berott på att det var senvår när jag testade den, och dessutom tycker jag att det verkar som om huden måste vänja sig vid vissa cremer, särskilt om man går från vanliga cremer över till "naturliga" produkter som Dr. Hauschka. Har funderat på att köpa en sådan där liten testtub igen nu i vinter. Använder nu Dr Hauschkas kvittencreme.

Oj vad långt det blev...

Postat av: hotspot

Sofia: Ja, jag är verkligen sugen på Antonia´s flowers. Är trött på alla superkommersiella parfymmärken. Prova Becca, specielt deras ögonskugga!

Hm, jag gillar ju feta krämer så det kanske är något för mig... Speciellt nu när det är vinter. Hur är kvittenkrämen?

Roligt med långa savr!

2005-12-05 @ 10:09:06
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Susanna

Är jätteintresserad av Becca! Har du någon aning om man kan köpa det i affär??

2005-12-05 @ 17:07:01
URL: http://fashionistas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ska ta en titt på Mrs H och titta på Becca-produkterna och sniffa på Antonia's flowers :-)

Kvittencremen är relativt fet, men inte riktigt lika fet som Rosencremen. Går lätt in i huden trots att det är fet, och den doftar gott - litet citrus. När jag luktade på en testtub på Åhlens så luktade den väldigt konstigt, och jag bad expediten att öppna en ny testtub vilket hon gjorde. Jätteskillnad - den doftar ju gott (tycker jag), vilket den första testtuben garanterat inte gjorde! Tycker även att Rosencremen luktar gott, men smaken är ju olika - vet vissa som inte gillar rosendoften och andra som älskar den :-) Rosencremen ska för övrigt vara bra om man har litet känslig hud, vilket jag ju har - kanske skulle jag testa den igen...

2005-12-05 @ 20:50:52
URL: http://cashmere.blogg.se
Postat av: hotspot

Susanna: Så vitt jag vet så är det bara Mrs H (både i butiken och på nätet) som säljer Becca. I göteborg vet jag inte, det skulle vara Victoria Arena kanske men jag tror inte att de har det... Sorry...

Sofia: Min kompis har använt Kvittencremen och bytte nu till deras daycreme då hon inte riktigt var nöjd med kvittencremen. Gillar dock att den luktar lite citrus, det känns fräscht (ja, det visar hur viktigt det är med fräscha produkter!). Jag har ju också väldigt känslig hud så jag tror att rosencremen skulle vara toppen. vet dock inte hur förtjust jag är i rosendoft!?!

2005-12-06 @ 08:23:22
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: emelie

jag har använt både kvitten krämen och rosekrämen från dr hauscka men båda är alldeles för feta för min hud, även om jag bara tar lite. Nu använder jag ingenting och då är huden bättre.

2006-01-27 @ 17:44:05
Postat av: Malin

Antonias Flo

2007-04-23 @ 21:40:04
Postat av: Anonym

Antonias Flowers är en underbar parfym. Köpte den första gången i Mill Valley i Californien -95. Köpte den i en liten lokal butik, har saknat den och provat att få tag i den sedan dess. Blev så glad när jag såg den på nätet! :-)

2007-04-23 @ 21:41:52
Postat av: Coach Outlet Online

I'm happy I found this blog ! It's very good and thank you for sharing it !

2011-11-15 @ 09:50:13
URL: http://www.mycoachoutletstoreonline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links