header to ads



Rea

Har precis kommit tillbaka efter en snabb vända på stan.  Hittade faktiskt ingenting jag direkt kände att jag ville ha, eller på Natalie Schuterman hade jag kunnat tänka mig det mesta men 30% på en Missoni-kjol som kostar 7000 är inte direkt vad jag kallar reafynd.

Provade de nya Acne-jeansen med superhög midja. Hmm, kändes mycket ovant och mina lår tyckte inte att de gjorde sig till sin rätt i dem (läs, jag har för tjocka lår!). Men jag kan tänka mig att det är mycket av en vanesak, om ett par månadet kommer hela stan springa runt med dem och då kommer jag ångra att jag inte slog till direkt. Hmm jag vet varken ut eller in...

Kommentarer
Postat av: Julia

Var jan man få tag på Acnes nya? vad heter modellen?

Postat av: Julia

I'm way ahead of myself.. Tube heter dom, men vet du var man kan hitta bilder?

2005-12-30 @ 20:19:02
URL: http://obsession.blogg.se
Postat av: hotspot

Julia: jag har också letat efter bilder men utan framgång, sorry!

2005-12-30 @ 21:29:32
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: gucci

I'm way ahead of myself.. Tube heter dom, men vet du var man kan hitta bilder?

2010-08-24 @ 05:00:08
URL: http://www.louisvuitton-gucci.net/
Postat av: louis vuitton

Julia: jag har också letat efter bilder men utan framgång, sorry!

2010-08-24 @ 05:01:44
Postat av: chanel

om ett par månadet kommer hela stan springa runt med dem och då kommer jag ångra att jag inte slog till direkt. Hmm jag vet varken ut eller in...

Postat av: abercrombie

I am happy to find this post very useful for me , base ball hats it contains lot of information Nice,50 hats and thanks for sharing this info with us .Good Luck!

Postat av: abercrombie and fitch deutschland

I like this article. It’s so nice .You have got style, class, bravado. I mean it. Please keep it up because without the internet is definitely lacking in intelligence.

Postat av: monster beats by dr dre headphones

Excellent stuff from you, man. I’ve read your things before and you are just too awesome. I adore what you have got right here. You make it entertaining and you still manage to keep it smart.This is truly a great blog thanks for sharing

2012-03-22 @ 08:51:01
URL: http://www.monsterbeatbydreshop.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links