header to ads



Essie-update

Ser fortfarande helt nylackat ut. Blankt och fint som 17!

Kommentarer
Postat av: emilou

Jag köpte också det, men jag är lite besviken på färgen. Den är jättefin, men inte lila som jag trodde. Mer åt det vinröda hållet tycker jag...

2005-12-16 @ 13:14:21
Postat av: Anonym

Jag har köpt mavala mexico (nr 30). Nyansen är mörkt lila, mkt fint och jag får massor av komplimanger. Dessutom sitter det som berget. jag är inne på tredje dagen och det ser fortfarande nylackat ut.

Postat av: emma

vart säljs det i stockholm?

2005-12-16 @ 16:30:57
Postat av: Ida

jag diggar Sally Hansen .. enda nagellacket som klara av massor av diskning och tangentbordsskrivning ;) förresten! vi har addat dig nu ;) på vår blogg alltså

2005-12-17 @ 21:17:15
URL: http://luckyem.webblogg.se
Postat av: hotspot

Emilou: Jag håller med färgen var inte riktigt som man hade täbkt sig, även jag trodde /hoppades att den skulle vara mer åt det lila hållet. Jag gillar dock den lite mer bonroda färgen också :)

Gatefold: Ja den mexico färgen är det många som bloggat om skulle vilja prova! Har haft Essie-lacket nu i 5 dagar och det ser fortfarande helfräscht ut, jag är faktiskt imponerad.

Emma: Säljs (så vitt jag vet) bara på webben. Spana in www.blush.se

Ida: Har aldrig provat Sally Hansen men är lite nyfiken. har de några fina färger? Åh vad roligt, måste genast in och kolla!!!!

2005-12-18 @ 12:16:56
URL: http://hotspot.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links