header to ads



Damernas Världs modekalas

26631-100

Gårdagena modekalas som arrangerades av Damernas Värld var som jag misstänkte inte så mycket att hetsa upp sig över.
Jag hade på mig:
Brun silkesblus med vita prickar: Zara
Chokladbrun armlös väst: Massimo Dutti
Mörka stuprörsjeans: Cheap Monday
Gammal silveramulett
Mulberry väska
Bruna Boots från London

Majoriteten imponerade inte direkt med deras outfits med vissa få undantag. En person hade t ex en grymt söt mönstrad klänning med långa armar och hög krage. "Maten" var lite snittar som var goda men som inte mättade min mage (det fick bli lite sushi på vägen hem) och till det fanns vin och drinkar.

Hamnade bredvid
Dominica Peczynski som öppnade sin Goodie-bag på plats. Blev då positivt överraskad då den innehöll: Dior Show Mascara, Dior lipgloss, Clarins rengöring, Parfym mm. Upptäckte dock när jag gick därifrån att alla Goodiebags hade olika innehåll. Både jag och min kompis hade naturlgitvis dragit nitlotter. Jag fick en gammal Naomi Campbell lotion som luktade tant, en Dior poison parfym som inte direkt känns 2006, en hårspray från okänt märke, och fotkräm från Scholl (som jag iofs blev glad för). Sen fick alla nya numret at DV vilket iofs alltid är trevligt.

Som sagt var inget speciellt men jag hade nog gått igen om jag blev bjuden.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Fin outfit! Söt blus!:)

2005-12-13 @ 10:20:01
Postat av: hotspot

Hilda: Tack så mycket!

Postat av: Tilda

Jag kan inte minnas att jag såg dig... jaja, vi kanske ses nån annan gång. Drog också nitlott i påslotteriet...
Ok. Bloggar också om vad jag tycker då.

2005-12-13 @ 10:57:45
URL: http://shopblogg.webblogg.se
Postat av: Hanna

Söt blus! Verkligen!

2005-12-13 @ 11:35:12
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: hotspot

Tilda: Vi kom tidigt och gick tidigt så vi kan ju ha missat varandra. Jippie!

Hanna: Tack så mycket!

2005-12-13 @ 11:44:32
URL: http://hotspot.webblogg.se
Postat av: Sofia

Fint! :-)

2005-12-29 @ 11:38:21
URL: http://cashmere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links