header to ads



Self Service #31

Self Service #31, Elisabeth von Thurn und Taxis

Foto: Juergen Teller


Listen up allihopa! Nytt nummer att Self Service är på gång. Omslaget pryds av den kontroveriella Prinsessan Gloria von Thurn und Taxis dotter, Elisabeth von Turn und Taxis (plåtad av Juergen Teller). Mamma Gloria levde ett vidlyftigt societetsliv under 80- och 90-talet och lyckades under en period skapa stor uppståendelse på grund av ett par inte helt politiskt korrekta uttalanden som gjorde i diverse medier. Dottern Elisabeth har idag axlat rollen som societetstjej och tydligen skriver hon en blogg, som jag för mitt liv inte kan hitta. Jag fortsätter dock att leta, detta är helt enkelt för spännande för att bara släppa!

Gloria von Thurn und Taxis och besättningen på hennes yacht, 1985

Foto: Helmut Newton


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

coola bilder.. allt bra?

Postat av: Blancaflor

Jag tror det är hon som är prinsessan här:

http://www.finchsquarterly.com/

2009-10-01 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links