header to ads



Kalas


Igår var det fest vill jag lova (tack Gustaf). Tjejen på bilden var en helt sjuk limbodansare - jag har aldrig sett något liknande! Men det var inte det jag skulle skriva om... Som vanligt hade jag ingen kamera med mig (vet inte om jag borde få kalla mig själv bloggare egentligen, he he). Jag hittade dock den här bilden hos
Elin där man skymtar mig i min grymt fina klänning från Lindex Affordable Luxury-kollektion. En riktig Hotspotklänning. Jag lovar att ni ska få se den på en bättre bild någon gång.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ville bara tipsa er som är på jakt efter prisvärda, fina jodhpurs i läder - kolla i allmänhet på engelska hemsidor som säljer ridkläder och -prylar. Kan vara trixigt att hitta dom som levererar utanför UK men här är en bra. Jag har klickat hem följande:

hallsilviobootsladies/index?instance_id=386369" rel="nofollow">http://www.equestrianclearance.com/matchmakers/harryhallsilviobootsladies/index?instance_id=386369

och

jodhpurboots/index.html#placeholder" rel="nofollow">http://www.equestrianclearance.com/ecw_catalogue/lacejodhpurboots/index.html#placeholder



för bara 600 spänn inkl. frakt. Glad för detta är jag :)

2009-10-11 @ 20:58:53
Postat av: Åsa

Kängorna från Hope som var med i söndagens DN, finns dom i butik nu? Har inte sett dom....

Mvh Åsa

2009-10-11 @ 21:34:28
Postat av: Z

finns lindex-klänningen i butik???

2009-10-11 @ 22:24:14
Postat av: Katarina

Har också letat den kollektionen i butik.. när kommer den eller har man missat den?

2009-10-12 @ 13:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links