header to ads



Beautiful!

Haider Ackermann S/S 10


Jag har verkligen sett fram emot att se Haider Ackermanns vårkollektion. Jag blev inte besviken, det är vackert, sofistikerat, kvinnligt, starkt, delikat, modernt, exklusivt, elegant. Den slår kanske inte hans mästerverk till höstkollektion (
F/W 09) men den hamnar utan tvekan på top 3 av säsongens bästa kollektioner. Jag tror på en storslagen framtid för Haider Ackermann!

OBS! Missa för guds skull inte Linda Leopolds suveräna intervjun med Haider Ackermann i senaste numret av Bon.

Kommentarer
Postat av: tessan <33 söt en

HEEEJ !! <3 älskar klänningarna besök min blogg coolfjortisarnaforever .blogg.se !! lixom xoxo

2009-10-04 @ 00:56:28
Postat av: Sam

Snyggt! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links