header to ads



THE DEEP V

Vogue Paris dec/jan 2009

 

Laetitia Casta, som i januari är aktuell som Brigitte Bardot i filmen om Serge Gansbourg, pryder inte helt otippat Vogue Paris dec/jan omslag. Mörkt och murrigt. Fint!  Den djupa v-formade urringningen sitter där den ska. Jag är förvånad att det skulle
dröja så länge innan Prada-effekten nådde omslagen och röda mattan den här gången.

PS. Är det djupa v:et den nya "modern cleavege"? Har vi gått varvet runt? (För förklaring av vad "the modern cleavege" är - kontakta Lisa).

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh hennes bh är ju fantastisk.

Postat av: joni

Jag fattar att det inte var meningen men det blev en ganska gullig felskrivning, Jag skulle kunna tänka mig att heta Barfot i efternamn! Lite älv-aktigt.

2009-11-30 @ 09:41:49
URL: http://www.creativecollective.se
Postat av: Anna

Det går inte, ia alla fall inte för mig, att svara på undersökningen uppe till höger. Andra frågan får liksom inte plats i det lilla fönstret ovanför annonsen så det går inte att klicka nästa fråga....

2009-11-30 @ 10:30:32
Postat av: hotspot

Anna: Jag har också upptäckt det och det jobbas på det!

2009-11-30 @ 10:40:23
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Agnes

jag blir knäpp. jag klarar inte av det här omslaget för vi inte ser hennes andra fot. var är den!!

2009-11-30 @ 15:05:00
Postat av: charles

känns väldigt batman jokern-inspirerad. väldigt snyggt med det lila håret + den gröna bhn mot det blåa.

2009-12-01 @ 00:01:58
Postat av: C

hurray för prada v:n !! Försökt innerligt sy sånna djupa själv, men i uppriktighetens namn misslyckats. fler försök på sin plats ! V!!

2009-12-01 @ 12:03:53
URL: http://www.thelongjohndaily.blogspot.com
Postat av: cartier love charity bracelet

I am in support of wonderland, this project is seeing very good fame and should be continued. I'm up for moral support and would do my part to promote this wonderful project.



Postat av: Marc by Marc Jacobs handbags

<p>Shopping was becaming a form of reducing mentality and work stress, especialy girls and women. They will dress



beautiful clothes and match mode bags with their friends, when go shopping, grils or women will worry for choosing



what kind of bags match their cloth, now I can tell you a kind of bag, it is <a href="http://www.marcjacobs-



online.com">Marc Jacobs handbags</a>

2012-03-05 @ 06:18:07
URL: http://www.marcjacobs-online.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links