header to ads



Breaking Fashion News - Ann-Sofie Back blir designer på Cheap Monday


Säkert sist på bollen, men jag har inte varit i närheten av en dator på hela helgen (ahhh!).
Nyheten att Ann-Sofie Back kommer att axla rollen som chefsdesigner på Cheap Monday nådde mig samma sekund som jag klev innanför dörren på Demoredaktionen. Sveriges svar på Margiela flyttar med andra ord hem igen efter år i London. Tydligen ska hon dock fortsätta att driva sin egna kollektion vid sidan av jobbet på Cheap Monday. Lycka till Ann-Sofie!

Kommentarer
Postat av: aks

Hej Karolina! Du har en underbar blogg! Kommer du inte att ha någon tävling här på din sida snart??? Så att alla an vara med o tävla? =))) Kram

2009-05-04 @ 09:10:35
Postat av: Sandra

Där ser man. Lycka till!

Postat av: Maja

Nej, men gud så roligt! :D Det ser jag verkligen fram emot!

2009-05-04 @ 13:36:05
URL: http://majasformidabla.bogg.se
Postat av: Caroline

Låter spännande.

2009-05-04 @ 16:48:12
URL: http://coffeechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links