header to ads



Nu börjar det hända grejer!


Bilder: Haider Ackerman F/W 09

Belgarna i Paris levererar. Haider Ackerman visade en kollektion som är fantastisk! Jag tippar att Haider kommer att bli nästa stora hype! Balmain, släng dig i väggen!
Själv beskriver han sin musa med orden: "She's coming from nowhere and brings her treasures with her,". Jag vill vara flickan som dyker upp med skatter från ingenstans - iallafall om det är så här hon ser ut!

PS. Jag vet att det blir mycket visningar men what to do när det är modehögtid i Paris och den ena fantastiska designern efter den andra briljerar! Just nu känns det lite som att det inte finns några modeveckor utöver den i Paris - New York, London och Milano får rycka upp sig om de vill vara med  och leka!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haider Ackerman-kollektionen var verkligen fantastisk! Jag hoppas dock att Ackerman inte blir lika sönderbloggad och överhypad som Balmain blev, det här är för bra för det!

Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

Jag gillade verkligen visningen och jag lovar att jag har aldrig hört modepubliken jubla och applådera så mycket efteråt. Fast jag hörde förvisso att folk grät efter Nina Ricci?

2009-03-09 @ 09:56:29
URL: http://mimostyle.webblogg.se/
Postat av: Peter

Oj! Shit, det där var ju superbra. Vilken form!

2009-03-09 @ 16:19:39
URL: http://ten-thirtyone.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links