header to ads



Filippa K


Filippa K valde att inte ha någon visning under modeveckan i år men man kan ändå lita på att de hittar på något bra när de ska presentera kollektionen för pressen. Igår bjöds en intim grupp till salongen för att inspektera höstkollektionen 09. Filippa Knutsson själv presenterade och beskrev hela kollektionen samtidigt som vi journalister sippade på champagne.
Det fanns många väldigt bra delar i kollektionen. Byxorna var genomgående helt fantastiska och jag såg minst två par som jag ska införskaffa så fort de landat i butik. Skjortor som är lite längre är något som jag letar febrilt efter just nu, jag vill kombinera dem med kostymbyxor och kavajer. Igår fick jag se en fulländad version av den look som jag just nu försöker få till. Åh, varför måste man vänta ända till hösten... Vill ha nu!

Kommentarer
Postat av: Burberry outlet

Good post, thanks for sharing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links