header to ads



Balenciaga F/W 09


Bild: Balenciaga F/W 09

B-A-L-E-N-C-I-A-G-A. Vad kan man säga så här spontant med andan i halsen efter att precis ha upptäckt bilderna på tfs.
80-talet känns onekligen väldigt påtagligt (ett spår som Nicolas var inne på lite även
F/W 08) och YSL känns absolut närvarande. Även om jag inte är överväldigad (väntar fortfarande på chocken likt den vid F/W 06-kollektionen) så tycker jag väldigt mycket om den, något av det bästa vi sett so far. Det känns som ett nytt grepp för Nicolas även om jag tycker mig skåda att han jobbat vidare lite på känslan han introducerade i och med F/W 08-kollektionen men mjukare på alla sätt.

Kommentarer
Postat av: Paula

gud vilka snygga kjolar. jag gillar dom!

Postat av: Matilda

Är ej heller övertygad, men outfit nr 2 kan jag tänka mig sno hem till min garderob.. ;)

2009-03-05 @ 17:14:31
URL: http://www.pusspjett.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links