header to ads



Nina Riccis höstkampanj 09


Så här kommer Olivier Theyskens sista kollektion för Nina Ricci att marknadsföras i glossig modepress. Jag gillar på något sätt att kläderna får tala för sig själva även om det hela tenderar att bli något slätstruket. Kan man tänka sig att Nina Ricci försöker att få Olivier tiden överstökad så snabbt, billigt och enkelt som möjligt? Jag läste någonstans (minns inte var) att man i Paris ska ha en utförsäljning där man ska sälja ut alla pressexemplar och provplagg från Oliviers tid vid modehuset. Nu städas det vill jag lova! Ut med det gamla och in med det nya (Peter Copping).
Jag hoppas att kollektionen blir en kommersiell succé så att männen med plånböckerna inser sitt misstaget att göra sig av med Olivier till fördel för en moneymaker från Louis Vuitton.

Het


Skorna är bra tossiga

Kommentarer
Postat av: Daniel

Den första i rosa var ju bara mig!

Postat av: Emma

jag förstår inte, ska skorna GÅ att GÅ i? i mina ögon verkar det omöjligt, och jag är ändå rätt van med höga klackar!

2009-06-10 @ 23:13:27
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Passepartout

skorna är inte fina alltså. Men galna är de.

2009-06-11 @ 07:29:25
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: cha

inlägg som detta är skälet till varför jag återvänder till din blogg! intressant läsning och inte som alla andra modebloggar. man får veta så mycket mer om modehusen och skälen till varför de handlar som de gör, hur industrin fungerar etc. bravo!

2009-06-11 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links