header to ads



Dolce & Gabbana lyckas inte lika bra som vanligt



Dolce & Gabbana F/W 09

 Steven Klein är mannen bakom Dolce & Gabbanas kampanjer (som nästan varit för bra för modehuset) de senaste säsongerna. Även om Dolce & Gabban inte är långt ifrån ett  favoritvarumärke så brukar jag verkligen imponeras av deras kampanjer. Därför blev jag lite besviken när jag såg höstens kampanjbilder. Ja visst, bilderna är tekniskt briljanta men den överripande känslan är inget som jag faller för (vilket kanske betyder att stilen är helt rätt för Dolce & Gabbana).

Som vanligt måste jag visa min facoritkampanj från modehuset.




Dolce Gabbana S/S 2008

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom rosa jackorna påminner nästan ruskigt mycket om Martin Margielas perukjacka.

2009-06-21 @ 20:09:36
Postat av: Att ha det gott

Tycker precis som du

Postat av: Anja

Den översta bilden från -08 var underbar.

2009-06-22 @ 17:59:37
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: ROS

good post,

2012-03-08 @ 07:24:45
URL: http://www.wholesalechinawatches.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links