header to ads



Coco får kicken ?

Anna Selezneva plåtad av Terry Richardson

Ni har kanske sett Anna Selezneva i den senaste kampanjen för YSLs parfym Elle. Kampanjen är väl ungefär så mycket YSL som något kan bli men de modeinitierade är ändå chockade över bilderna som nu cirkulerar. Vad hände med Coco Rocha? Coco har varit YSLs beautyansikte i ett par säsonger och är även tätt förknippad med just parfymen Elle men man har tydligen valt att byta ut henne mot det senaste och hetaste modellnamnet - Anna Selezneva. Modigt val mitt i en lågkonjunktur verkar vara den allmänna uppfattningen.


Den gamla kampanjen med Coco Rocha


Man har även spelat in en ny reklamfilm med Anna Selezneva. Kolla in!


Reklamfilm för YSL Elle

PS. Jag säger bara shortskostymen!!!

Kommentarer
Postat av: felicia

men oj!:/ jag gillade nog den gamla bilden med coco bättre faktiskt

Postat av: Anonym

När andra bara lägger upp en bild och skriver fint eller fult får man alltid mer hos dig, bakgrundsfakta eller en bild som drar en parallell till något. Grymt!

2009-06-02 @ 18:48:02
Postat av: Kristina

Tycker att den nya bilden är fin, gillar den öppna kavajen och den sprayade loggan. Men jag tycker att Anna ser väldigt manlig ut i ansiktet, eller snarare som en man som försöker se ut som en kvinna. Bara på denna bilden dock, i vanliga fall ser hon ju vanligt kvinnlig ut :)

2009-06-02 @ 19:11:09
URL: http://kristinasmode.webblogg.se/
Postat av: Emma

det är bara för grymt alltså!

2009-06-02 @ 19:22:56
URL: http://emmmis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gillar - överraskande nog - nya bilderna nyare.. har alltid tyckt att förgående reklambild kändes lite för "billig" för YSL.

2009-06-02 @ 20:26:55
URL: http://katestolemytshirt.blogspot.com
Postat av: Caroline

Anna Selezneva är en utav mina favoritmopdeller just nu. Jag tycker hon är ett bättre val än Coco.

2009-06-03 @ 12:18:52
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: Julia

Jo men den nya heter ju "Elle, shocking" så det kan ju vara så att de har ändrat den lite eller att det är någon toilette/parfum-grej som med nya "Miss Dior Chérie" där dom la till EAU och gjorde flaskan grön och tog in Maryna Linchuk, medan den rosa flaskan finns kvar. Dessutom så stor det ju "le nouveau parfum" på Cocos så de kanske inte tyckte den bilden kändes aktuell längre? Gillar bägge bilder i vilket fall!

2009-06-03 @ 22:39:21
Postat av: V,

WOOOW är mitt enda ord som kommer upp just nu!

2009-06-07 @ 23:08:41
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links