header to ads



Chanel Paris - Moscow

För hundra år sedan
skrev jag på Demobloggen om Chanels specialkollektion Paris-Moscow. Nu har kampanjbilder för kollektionen lanserats och de är precis så fantastiska som man hade kunnat hoppas. Jag måste säga att bilderna inte är helt olika de i modejobbet "Ett svunnet Ryssland" som publicerades i första numret av Demo. Just nu känner jag stort tsarsug inför hösten!


Chanel Paris - Moscow Pre Fall 2009
Foto: Karl Lagerfeld



Demo nr 1 januari 2009
Foto: Julia Hetta


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag tycker det var ett fånigt modejobb. Det blev ju aldrig någon trend.

2009-07-09 @ 01:06:06
Postat av: air yeezy shoes

wow..

Postat av: Paula

gud vilka snygga bilder!

2009-07-09 @ 10:09:08
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: hotspot

Fredrik: Själv tycker jag att Ryssland ligger i tiden på många sätt och är otroligt fascinerande. Sen kanske inte majoriteten ute på gatorna kommer att se ut som forntidens tsarer men alla modejobb behöver inte vara direkta trendmanualer med exakta anvinsingar om hur man ska klä sig. Modejobb kan helt enkelt bara få vara vackra och inspirerande - iallafall i min värld.

2009-07-09 @ 12:35:17
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Juicy Couture sale

Thank you for another great article. Where else could anyone get that kind of information in such a perfect way of writing.

2011-06-29 @ 11:13:28
URL: http://www.discount-juicy-couture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links