header to ads



Breaking Fashion News - Nytt namn hos J. Lindeberg



J.Lindeberg har anställt en ny Design Director, Pierangelo D’Agostin. Pierangelo har tidigare jobbat som chefsdesigner på Jil Sander och agerat Jil Sanders högra hand. Han har även startat det superexklusiva märket hLam som rönt stora framgångar i Japan. Den första kollektionen som kommer att presenteras under Pierangelos flagg är S/S 2010 som kommer att visas i början på hösten.

“Jag är mycket glad över att få börja arbeta med J. Lindeberg. I mina ögon har varumärket en unik position mellan mode och sport – och jag ser verkligen fram emot att bli en del av den fortsatta utvecklingen”
säger Pierangelo D’Agostin i ett pressmeddelande.

En mycket spännande nyhet tycker Hotspot! Vi får se vad Pierangelo kan göra för J.Lindeberg, som i ärlighetens namn har känts lite trött de senaste åren. Jag håller tummarna och hoppas naturligtvis på succé! Självklart hoppas jag naturligtvis även på att det här innebär att de återigen börjar producera en damkollektion!

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej, detta handlar inte om själva artiklen utan om bloggen. Varje gång jag går in här blir jag så glad och fylld med insperation. Jag älskar att kolla på "hitta stilen" (som jag tycker du gör superbra!) och "spara eller slösa"! Fortsätt så =)



Det jag vill göra är helt enkelt att tacka för en bra blogg, ha en bra dag =)

2009-01-22 @ 08:47:06
Postat av: LV

thanks for sharing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links