header to ads



The catwalk cats

 

Hur har jag kunnat missa att Grace Coddington (tillsammans med Didier Malige) har gett ut en bok med namnet "The Catwalk Cats"? Bara titeln är ju underbar! Grace och Didiers liv och jobb genom deras katters ögon! Jag önskar mig, notera det! För övrigt ryktas det om att Grace Coddington har haft en tête-à-tête med regissören av "The September Issue", R J Cutler. Vågar man hoppas på en uppföljare med Grace Coddington i centrum?

 

När jag blir stor ska jag bli som Grace!


Kommentarer
Postat av: Camilla

klockren titel! den verkar jätteintressant!

Postat av: Marina

Marc Jacobs är också involverad i the Catwalk Cats, dom gjorde en tshirt. Jätte söt.

2009-12-17 @ 18:25:04
URL: http://www.freshfish.se/blogg
Postat av: malin

Kan du inte utveckla "hotspot fashion school" med videoblogg? Det finns en lista på massa ord jag skulle vilja kunna uttala och våga uttala om jag visste att jag gjorde det rätt. Lär oss prata mode helt enkelt. Du kan ju börja med Yves Saint Laurent för oss som skolkade från franskalektionerna ;)

2009-12-17 @ 20:21:56
URL: http://iheardofagirl.blogg.se/
Postat av: h

håller med malin ovanför!

Postat av: Vanja

Mycket fräsigt julklappstips.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links