header to ads



Californication

Det har inte regnat i LA sen april, det tog vädergudarna igen för idag då det spöregnade hela förmiddagen.
Men, jag satte på mig min nyinköpta flanellskjorta och var så nöjd ändå.

På H&M hängde Sonia Rykiel-plaggen på rad...så jag var naturligtvis tvungen att köpa
några plagg (och lite andra saker på några andra butiker...)



För inte ens 400 kronor fick jag fantastisk pedikyr och manikyr - wonderful!


Shoppingtips - Confederacy på 4661 Hollywood Blvd. Bra grejer!


LA växer verkligen för var dag som går. En helt absurd stad på så många sätt men
det går helt enkelt inte att stå emot dess charm!

Kommentarer
Postat av: sanna

hej, älskar din blogg! Jag tänkte bara höra hur du ör de där ramarna på bilderna ovan, med skuggorna och det böjda och rivda?



tack, sanna

2009-12-08 @ 15:48:40
Postat av: Linda/SÖTSUR

Vad kul att få se så mycket bilder på din blogg. Gillar det verkligen. Fin flanellskjorta btw.

Postat av: Ulrika

Vad jättefin du var idag.

2009-12-08 @ 20:20:52
Postat av: marielle

Det ser underbart ut! Jag har en liten fundering, vad fixar du dina bilder i för program? :)

2009-12-08 @ 21:12:10
URL: http://marafella.blogg.se/
Postat av: mysan

400 kronor för en pedikyr är INTE särskilt billigt, i Sverige kommer man ofta billigare undan, om man söker sig bortom Sturebadet förstås.. Här i indonesien unnar jag mig två behandlingar i veckan för mellan 40-60 kronor, det är vad jag kallar bra pris!

2009-12-10 @ 11:34:55
Postat av: lelle

inte regnat sedan april, HAH, det SPÖREGNADE i en hel vecka i november, och det var kaos!

2010-01-08 @ 09:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links