header to ads



Alexander Wang S/S 10


Det sägs att detta är Alexander Wangs vårkampanj. Jag tycker dock inte att det ser ut som en kampanj - snarare som lookbookbilder. Snygga tjejer är det iallafall. För övrigt har jag börjat smälta lite för Alexander Wangs vårkollektion som har krupit sig på mig succesivt sen visningen. Jag skulle nästan våga gå så långt som att säga att det är Wangs bästa kollektion någonsin. Det känns som om han "gör sport" på en väldigt bra och modernt sett. Personligen tycker jag att sportreferenser lätt känns småtråkiga och ofta ganska osexiga men i den här kollektionen  funkar det - verkligen!


Kommentarer
Postat av: Marina

På facebook sidan står det att det är kampanjen. Har mer bilder på min blog, jag gillar det verkligen. Enkelt, snyggt.

Postat av: C

jag som tycker AW's prefall påminner om dig så smått. Förlåt mig om jag är ute och cyklar i nattmössan.

2009-12-20 @ 15:51:24
URL: http://www.thelongjohndaily.blogspot.com
Postat av: Ida

Tycker frisyrerna är väldigt fina, gillar det där lite rufsiga. Och den bara magen överst är väldigt fin!

2009-12-20 @ 17:05:55
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: S

"Snygga tjejer är det iallafall."



Oh, dessa snygga tjejer. De gör mig först grön av avund. Sen får jag ångest. Förbannad. Tillslut lämnas jag ensam, äcklad. Grön av avund.



Visst har de fina drag. Men varför försköna det tunna? Och nej, jag är inte bitter. Bara lite sorgsen över alla dessa generationer unga flickor som kommer att få sina kroppar förstörda. Precis som min. Och ändå.



Det är verklighet! 99% av mina flickvänner är normalviktiga, om inte tunnare, men nuddas ändå av ätstörningar/hetsträning varje dag! Och min kropp är förstörd. I en ond cirkel.



Dessa vackra kroppar.



Grön av avund. Är det värt det?

2009-12-20 @ 20:50:22
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag tänkte också lookbook när jag såg bilderna...

2009-12-21 @ 07:54:00
URL: http://myshoebox.se
Postat av: abercrombie paris

This is my first time i visit here. I found so many interesting stuff in your blog, especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here! Keep up the excellent work.



2012-04-13 @ 12:09:10
URL: http://www.abercrombieparis.eu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links