header to ads



Slutet gott allting gott

Så var semestern (nästan) slut för den här gången. Imorgon bär det återigen av till Stockholm efter 3 underbara semesterveckor på resande fot (nej, det blev ingen modevecka i Köpenhamn för min del, nästa säsong kanske...). Det har varit helt fantastiskt men jag ser faktiskt lite fram emot att dra igång med jobbhösten som jag hoppas kommer innebära nya spännande projekt. Jag känner mig redo för nya utmaningar. För att inte tala om hur underbart det ska bli att träffa alla kära vänner hemma. Ja, nu längtar jag rent av hem till Stockholm.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: stilist

Man vet att semestern har varit lyckad när man börjar längta hem. Då har man fått vila och fått nya intryck.

Postat av: sanna

snygging!

2009-08-02 @ 21:11:24
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: b

en sydeuropeisk kick är aldrig fel men efter ett tag saknar man sthlm. underbart så här års.

2009-08-02 @ 23:48:08
URL: http://www.blomcd.blogspot.com
Postat av: j

ja, har saknat dina outfit

2009-08-03 @ 09:43:08
Postat av: Utlandssvenskan

Skönt att du är tillbaka. Jag har saknat din blogg!

2009-08-03 @ 13:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links