header to ads



Fascination


Världens bästa
bloggpåfund?

Jag är helt och totalt trollbunden av Lisa Corneliussons filmer där hon gör sig i ordning. Jag tror att det kan vara det bästa jag sett, någonsin, i bloggosfären. Be mig inte förklara varför men greppet känns genialiskt i all sin enkelhet. Att Lisa kvalar in som en av världens snyggaste människor gör visserligen inte konceptet tråkigare. Det är ju trots allt en universell sanning - att det alltid är roligt att titta på något fint.
Själv känner jag mig allt annat än fin idag. Efter en djävulsnatt börjar jag äntligen bli mig själv igen men, låt mig säga så här, jag är inte direkt sugen på att filma mig själv från topp till tå.

Kommentarer
Postat av: Malin

gillar dom starkt också. well done lisa :-)

Postat av: Matilda

De är ju fan bara sådanna som Lisa som ser så nonchigt koola ut!

2009-04-16 @ 20:22:44
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Caroline

Jag blev lite förälskad.

2009-04-16 @ 20:26:45
URL: http://coffeechic.blogg.se/
Postat av: tuzz

Gillart...lite the row feeling jöh ;)

2009-04-16 @ 21:10:27
URL: http://tuzzangoessmartshopping.blogg.se/
Postat av: Mimo (fashion stylist i Paris)

Hon är sjukt bra den där Lisa!

2009-04-17 @ 11:01:55
URL: http://mimostyle.webblogg.se/
Postat av: lisa k

Oh hon är ju underbar, är också helt hooked. På LLC-tiden på svt upptäckte jag henne och har verkligen saknat det konceptet på nätet. Skönt att hon dykt upp på rodeo, där tillför hon verkligen massor!

2009-04-17 @ 12:07:16
Postat av: Namn

Ja, Lisa är både smart, snygg och trevlig. Dock ser hon klädmässigt ut som en jävla clown här, bortsett från ytterkläderna. Tror inte ngn kan titta tillbaks till delar av dagens mode om några år och inte skämmas.

Minns hur det gick med axelvaddar et c som folk tyckte var skitsnyggt för bara något decennium sen. :P

2009-04-17 @ 23:01:14
Postat av: Anonym

MEN JISSES! Hon har tråkiga kläder och hon ser tråkig ut! dessa videos är dåliga som bara den, blir bara förvånad över att folk tycker att det är så bra! blä

2009-04-18 @ 16:59:00
Postat av: cariter red boxes

This is really useful information. Will do it in the future. Yeah, the system is as corrupt as the politician.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links