header to ads



Omslagsfrossa


Katie Grands sista nummer för POP. Drew Barrymore får äran. Jag gillar kaniner men är inte överväldigad. Jag tycker dock att "Hoppity Pop!" var roligt skriver.


Numero väljer Naomi iklädd de glittriga byxorna
som hon även bär i YSL-kampanjen - känns köpt (även om det nu kanske inte är så). Resultatet är iallafall hyffsat fint för att vara Naomi. Jag har aldrig riktigt gillat Naomi.


Visst är det väl skojigt att Paris Hilton pryder Nylons omslag efter all omslagsförvirring i och med Vogue Paris novemberomslag. Stylingen är katastrofal men det är väl kanske meningen. Jag vill dock ha fina omslag, inte ironiska.

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jag vet inte hur jag ska ta det där omslaget med Paris. Jag menar, jobbet i tidningen är ju inte heller någon höjdare. Uh!

Postat av: mimi

jag förstår inte vad du menar med förvirring över paris vogue omslag? sett att du nämnt det förut. men VEM är det som är förvirrad? vad e grejen? det är väl ett rätt gammalt omslag om jag inte minns fel?

2008-10-27 @ 12:01:04
Postat av: chuu/BELSAM

kan ju inte låta bli att älska Paris UNDERBOOBZ på Vogue-omslaget ;D

2008-10-30 @ 23:44:28
URL: http://biscuitofjoy.blogg.se/
Postat av: En Bitter Blondins Blogg

Mycket kan man säga om Paris men ironisk är hon definitivt inte. :-)

2008-10-30 @ 23:47:00
URL: http://josabeth.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links