header to ads



Grattis!


Det har varit otroligt intressant att se vilka inlägg som varit era favoriter. Intressant och förvånande. Jag trodde att klassiska "Hotspot-inlägg" som
Hitta stilen, Catwalk match eller Day & Night skulle dominera men det verkar som om Dagens outfit och önskeoutfiten är favoriterna.

Vinnaren är iallafall Moa som valde mitt inlägg om Rue Vielle du Temple. Tänk att jag har varit med och bidragit till följande:
Jag älskar det här inlägget därför att när jag som nyinflyttad i Paris hittade just den här gatan, Rue Vieille du Temple, som ledde mig till det underbara kvarteret Le Marais där jag numerar spenderar mesta delen av min lediga tid med allt från shopping, öldrickande och annat skoj. Rue Vieille de Temple är även gatan där jag krockade med min pojkvän, hela min garderob är inhandlad där och mina vänner bor där. Jag har helt enkelt mycket att tacka för det här enkla Paris tipset som blev min favoritplats. Moa

Moa, maila din adress till mig så skickar jag parfymen så snart som möjligt!

Kommentarer
Postat av: annahita

ooh, grattis! vilken fin motivering.

Postat av: Anonym

Skillnad mellan Stockholm och Paris! I paris KAN man faktiskt krocka pa gatan med sin blivande pojkvän! Underbar stad och underbara pojkar =)

2008-10-22 @ 21:43:26
Postat av: Yousha

Och ändå fanns inte Paris med på listan över singlars toppresor...hmmm undrar varför

2008-10-23 @ 10:57:19
URL: http://yousha.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snälla gå in och rösta på min lilla Sigge för "bästa bebis-bilden" tävlingen! Vore SÅ snällt!

Tack, tack!

Sandra

2008-10-23 @ 12:26:44
URL: http://mizzlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links