header to ads



Skjortor och blusar


Jag kan inte få tillräckligt av blusar och skjortor. Igår investerade jag i två nya guldkorn. Båda från Acne. Båda är ganska basic med en twist, precis som jag vill ha det.
Acne förtjänar onekligen hypen som just nu råder. Nr 1 är svart och är draperad framme vid knapparna. Nr 2 är vit och ser vid en anblick ut som en klassisk vit skjorta men materialet är fint silke och fint och på ryggen sitter en rad volanger. Jag kommer att bära den knäppt upp i halsen.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka fina köp! Den svarta blusen ser ut sitta väldigt snyggt!

Postat av: Karin

åh fint fint ! Vad kostar den svarta blusen i Sverige? Brukar ju ligga lite under online-priset!

2008-11-16 @ 19:36:28
Postat av: Anonym

åh fint fint ! Vad kostar den svarta blusen i Sverige? Brukar ju ligga lite under online-priset!

2008-11-16 @ 19:37:00
Postat av: SHOEBOX

Jag är inte mycket för skjortor och blusar, men den svarta skulle jag kunna tänka mig.

2008-11-16 @ 20:39:02
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Anna B

De där är superfina :)

Jag tycker också att Acne verkligen förtjänar allt. De säljer liksom en livsuniform - man kan gå in dit och köpa outfits som funkar i alla sammanhang verkligen. Så himla användbara och samtidigt edgy och sexiga kläder. Älskar.

2008-11-16 @ 23:33:31
Postat av: Johanna

jag älskar blusen!

2008-11-17 @ 08:25:22
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Sofi

Love love love the black one!!

2008-11-17 @ 14:48:59
URL: http://itchyfeetbysofi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links