header to ads



Lite mer Paris...

image2301
Bilder: Champagne ur tratt!

Chapurin var en av de visningar som jag besökte under modeveckan i Paris. Kläderna var enligt mig inte värda att fördjupa sig i så jag väljer att dela med mig av annat som jag fann intressantare från visningen. Som champagnen. Miniflaskor med ädelt bubbel hör modeveckor till, tidigare har de inmundigats med hjälp av sugrör men i år hade de bytt ut sugrören mot, vad som för mig var, något nytt. Fäst vid flaskhalsen var en svart plasttratt som skulle underlätta halsandet ur de små flaskorna. Mycket lustigt. Flotta damer på första raden såg ut som ett gäng raggare utanför korvmojjen en fredag kväll, enda skillnaden, de halsar öl (eller Pucko) istället för Moét.
Bredvid mig skulle trevliga Marina från Bon sitta men hon dök tyvärr inte upp. Hade du åkt hem Marina? Det hade varit trevligt att ha dig som bänkgranne!

Kommentarer
Postat av: annahita

haha, champagne ur tratt känns ju jättelodigt! vad konstigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links