header to ads



Thierry Mugler gör Come Back i Paris


Rosemary Rodriguez, kreativt ansvarig på
Thierry Mugler, som idag endast producerar parfymer, har låtit meddela att det forna modehuset (2003 lade modehuset ner sin couture-produktion) kommer att visa 21 kreationer under Paris Couture-vecka. Thierry Mugler slog igenom på bred front under 90-talet då han gjorde sig ett namn mycket på grund av hans futuristiska design som kännetecknades av knivskarpa getingmidjor och överdrivna axlar. Det har ryktats om att Thierry själv kommer att designa kollektionen då han vid ett uttalande lär ha sagt att han arbetade på en "capsule"-kollektion men mer troligt är att skapandet överlåts åt någon annan som kommer att designa kläder i linje med Thierrys välkända estetik. Spännande är det i vilket fall! Heaven or hell, som man brukar säga...

Kommentarer
Postat av: monique

intresting



LOVE FROM LONDON





Postat av: Ce

Hej Karolina, min favorit bloggare! (är ärlig nu faktiskt haha) Jag börjar gråta snart! har dragit på mig ett stort problem!På onsdag (11/6) tar jag studenten.

Det var tänkt att jag skulle ha en vit fodralklänning med blommor på från Zara och jag hade tänkt ut vilja skor + accessoarer jag skulle ha.

I dag testade jag hela outfiten och kände mig verkligen inte bekväm. Så jag tittade lite i garderoben och insåg att jag ju hade en jätte fin vit klänning från Vila.

Denna är knälång, lös i figuren och ser nästan lite 20-tal ut. Det är tre knappar uppe på bysten och väldigt fina dekorationer iform av sömmar.

Men herregud, Vad ska jag ha till? Halsband ser inte jätte bra ut till pga av knapparna, lite kaka på kaka.

Vill ju gärna ha låga skor eftersom jag annars kommer försmäkta efter en hel dag i klackar =) Vad ska man ha för örhängen? eller kanske armband? AARRRGGHH

Ha du något tips?



Stora beundrande kramar

2008-06-09 @ 16:16:34
Postat av: Nike Shoes

New slope of the super popular with sandals in 2012 summer in Europe and America Fan spell color flash platform shoes wedge heel sandals, retro Roman wind models, flash shoes to wear soft and full of personality, it is the taste of street artists Oh!

2012-08-02 @ 09:50:44
URL: http://www.airnikenz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links