header to ads



Stella McCartney låter Kate Moss och Frankie Rayder visa höstens kollektion


Bild: Stella McCartneys höstkampanj 08 plåtad av Inez & Vinoodh

Stella McCartneys höstkampanj har nu sipprat ut på nätet och generellt måste jag säga att jag gillar den (även om Kate Moss alltid känns som ett mindre bra val enligt mig). Ursprungsplanen var tydligen att plåta kampanjen i Skottland men sen föreslog Kate att man skulle plåta i hennes sommarhus i Gloucestershire, England - och så blev det.
Hmmm, jag tycker mig ana ett
kollagetema i höstens kampanjer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller med dej om att man anar ett kollagetema vilket är lite intressant... Man borde ju vilja vara ensam om grejen i sin kampanj kan tyckas ;)

Postat av: Annette

Blev bara lite nyfiken............

Varför gillar du inte Kate Moss?

2008-06-24 @ 15:04:45
Postat av: hotspot

Emelie: Ja vi får se om någon till hakar på - 3 är ju som bekant en trend :)

Annette: He he, främst tycker jag väl att hon är ett väldigt uttjatat och ospännande (inte modernt helt enkelt) val men sen måste jag medge att alla hennes drog- och pojkvänsrelaterade skandaler gör att jag tycker att hon känns lite sunkig.

2008-06-24 @ 18:28:08
URL: http://hotspot.webblogg.se/
Postat av: Anna N

Inez & Vinoodh gör sällan något man blir besviken på, det här ser jättefint och personligt ut!

2008-06-24 @ 18:31:45
URL: http://aannas.webblogg.se/
Postat av: Annette

Håller helt med dig :)

Jag gillar inte heller henne, mest p g a drogskandalerna. Hade uppfattningen att de flesta modebloggare gillade Kate.

2008-06-24 @ 20:06:38
Postat av: molly

Håller med om att hon varit med i många drog-skandaler, men att hon är en duktig modell kan man inte förneka. Själv tycker jag att hon är himla duktig:)

2008-06-25 @ 20:11:29
URL: http://mollina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links