header to ads



Sommarkänsla med fyra plusgrader, blåst och regn!


Bild: Glaze Nr 2

Igår kom ett nytt nummer ut av nya tidningen Glaze. Jag har stylat ett modejobb, med tillhörande plock. Det var minst sagt en upplevelse att plåta detta jobb. Jag kan meddela att det är ganska (!) svårt att få till en skön sommarkänsla i fyra plusgrader, snålblåst och duggregn... Modellen var dock superproffsig och trots bitande kyla och väta över hela kroppen klagade hon inte en enda gång. Till skillnad från en viss stylist, ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, jag fotade sommarmode vid havet i Simrishamn också en gång, men då var det -6 och blåste rejält. Inte den trevligaste upplevelsen jag har varit med om direkt.



Förresten, jag har mejlat Annika på Aftonbladet & hon skulle fixa bilderna till mig så du behöver inte bry dig om att kolla upp det!

Postat av: Louise

sjukt snygg kjol på andra sidan! vart är den ifrån?

2008-06-14 @ 17:32:32
Postat av: Johanna

Hej Louise!



Det är ett par shorts som är från Acne om jag inte minns helt fel. Eller hur var det nu Karolina?



Kram Johanna, chefred Glaze (så jag borde ju vet eg men har inte tidningen här just nu. Mycket dåligt av mig!)

2008-06-15 @ 08:38:21
Postat av: kristin

fina bilder!

2008-06-15 @ 11:34:22
URL: http://kristinsmode.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh! Var det du som stylat de bilderna, jag tyckte allt var såå fint! Ser verkligen ut som en varm sommardag. :)

2008-06-18 @ 21:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links