header to ads



Skön dag



Igår var första dagen sen, jag vet inte när, som jag tog det lite lugnt och inte jobbstressade runt som en dåre (därav glest med blogginlägg). Först var det WeSC-visningen på moderna museet som var trevlig. Kläderna är inget för mig personligen men jag tycker att WeSC är duktiga på vad de gör, jag gillar att de håller sig till sin genre. Jag uppskattade även det genomtänkta temat med färgstänk som återkom i inbjudan och på modellernas kroppar (och på moderna museet?!).
Efter visningen gick ett glatt litet sällskap till Grodan för lunch och lite bubbel. Kvällen avslutades hemma i soffan framför "The other Boleyn girl" med Nathalie Portman och Scarlett Johansson (bra film!). Precis vad jag behövde.

Vill ni se bilder från visningen finns det bland annat
här

Kommentarer
Postat av: Lia

hehe ni såg lite roliga ut på grodan när tre i sällskapet bar hatt. men söta! =)

2008-06-28 @ 11:40:37
Postat av: hotspot

Lia: Ha ha, ja hattinflation men det var väl bara jag och Nathalie som hade hatt om jag inte missminner mig...

Postat av: Lia

jag tyckte jag skymtade en tredje dam i hatt, men det kan ha varit någon ur ett annat sällskap. eller så såg jag i syne i all fredagsstress =) hoppas du får en skön dag!

2008-06-28 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links