header to ads



Konstigt väder, konstiga kläder


Ena sekunden sol och värme, nästa moln och duggregn. Hur klär man sig då? Bortsett från vädret har det iallafall varit en mycket bra lördag. Sovmorgon med morgontidningen i sängen, följt av tygjakt (ska klä om fåtöljer) på
Room och Svenskt Tenn, därefter lunch på Prinsen och sen, avslutningsvis, eftermiddagsdrinkar på Grand Hotells Cadierbar med goda vänner.

Kavaj: Cacharel
Scarf: H&M
Tröja: Filippa K
Shorts: Filippa K
Skor: Chipie
Väska: Sonia Rykiel

Kommentarer
Postat av: Carro

Söt klädsel:) Jag har en liten fråga, balenciaga ridbyx-liknande byxor som bl.a. nicole richie sagt att hon brukar ha på sig ( som man kan se när hon har t.ex. en lite längre tröja på sig å skinnjacka), vart kan man inhandla sådanna, läst om flera som tycker om deras byxor men i sverige vet jag inte vart man får tag i dem, kanske nån hemsida? Frågar dig eftersom du kan sånt där me märken :)

2008-06-28 @ 21:36:43
Postat av: SB

Just bring an umbrella, that way any kind of clothing goes. "lol"

Postat av: Malena

Hej!

jag måste ge dig en stor eloge, din blogg är den som håller högst klass, i mitt tycke. Det är inte bara "du, du, du" som på så många andra, utan istället visar du på sakkunskap och en bred syn på kläder och mode. Detta uppskattar jag!

2008-06-29 @ 12:50:09
Postat av: Nina

snyggt som vanligt :)

2008-06-29 @ 23:21:58
URL: http://lilldabz.blogg.se/
Postat av: hej hej

vilken skostorlek har du?

2008-06-30 @ 20:34:40
Postat av: Anonym

vilken skostorlek har du?

2008-06-30 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links