header to ads



En yrkesskada


Jag köper tidningar och magasin på pall (Ok, kanske inte riktigt men nästan). På sätt och vis kan man väl säga att det är en del av mitt jobb. På senare tid har berget av olästa tidningar dock tenderat att växa till en svårhanterlig nivå. Visst älskar jag fortfarande tidningar men tiden att läsa dem är det sämre med. Hur sjukt är det inte att många av månadens tidningar fortfarande ligger kvar i plasten... Nej vet ni vad, nu ska jag slå mig ner i soffan och bläddra!

PS. Jag tycker att det är roligt att Cover har blivit ett renodlat tjejmagasin. Cover var bra innan men nu tror jag att den kommer att bli något av det bästa som kommer från Danmark - överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Sara

Instämmer vad gäller Cover, älskade den innan men nu har kärleken intensifierats ytterligare:) Ett litet spontant förslag, om du har tidningar som inte hunnit läsas eller bara bläddrats i skulle du ju kunna lotta ut dem på bloggen, själv har jag tidningsförbud eftersom mitt vikariat just gått ut och jag måste spara mina slantar, min tidningshandlare glor misstänkt på mej när jag tjuvläser på pressbyrån;) Se inte detta som ett "tiggarinlägg" men jag tror att massor av tjejer skulle se modetidningar, om än lästa, som ren lyx i vardagen plus att det blir lite skön återvinning. Keep up the good job med bloggen och ha en skön "tidningsläsardag!

2008-06-24 @ 13:29:27
Postat av: elin

du får gärna skicka lite tidningar til mig som jag kan fördriva min regniga semester med. hihi

Postat av: Klang

Jag tycker det suger att Cover gått över till bara damtidning! Visserligen är jag kille med manligt mode som intresse men va fasen! Haha vist har Danmark två av världens bästa manliga modetidningar kvar som HE magazine och Dansk (som är unisex, kanske ska den också gå och bli tjejtidning?). Nej tabbe tycker jag för jag gillade verkligen Cover.

2008-06-24 @ 17:32:02
URL: http://klang.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag är precis som du! har köpt fler och fler tidningar senaste åren men läst dem mindre och mindra har fortfarande flera från förrförra månaden kvar i plasten, har i alla fall avslutat alla mina prenumerationer. Tror det beror på att jag tar del av all information via nätet istället! Det mättar nog behovet.

2008-06-25 @ 22:10:20
URL: http://fashionina.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links