header to ads



En bra dag!


Bild: Elin sitter i sminket iklädd en outfit som senare kom att ratas!

Idag har varit en bra dag. Den började med pressfrukost för H&Ms nya trendlinje för killar (äntligen ska Sveriges killar kunna shoppa trendigt och billigt!). Sen plockade jag några sista grejer inför en plåtning med
Elin som drog igång på eftermiddagen. Vad roligt vi hade det, Elin stod framför kameran och var som vanligt underbart spexig och proffsig. Jag skrattade faktiskt så jag grät vid ett par tillfällen. Resultatet kommer i nr 9 och jag lovar att det kommer att bli skoj. Kanske lite för skoj om ni frågar Solos chefredaktören Karin, he he!

Kommentarer
Postat av: Cicci

kul med trendkläder för killar också! Det kommer pojkvännen bli glad för!

Postat av: donnasandra

Bra att de lägger ner mer på att få snygga herrkläder!

2008-06-17 @ 22:29:01
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links