header to ads



Trendspaning från dag 1

26631-2162
Övre raden: Acne, Acne
Mitten: Rodebjer
Nedre raden: Rodebjer, Acne


Jag bjuder på en snabb trendspaning från dag 1 så här på kvällskvisten. Trender som jag antingen tror eller hoppas på inför hösten 2008.

- Långkjol Naturligtvis går tankarna till
Marni och Prada när man ser de längre kjolarna med stelt frasigt tyg i rikliga mängder.
- Noppigt Det stickade ska kännas hårigt och nästan lite noppigt i strukturen.
- Långt eller kort, eller både och Kavajerna är antingen riktigt korta eller väldigt långa. Detsamma gäller koftor och tröjor och det är helt fritt att mixa hur man vill under och över varandra.
- Tight Silhuetten har onekligen förändrats sen bara ett par säsonger tillbaka. Från överdrivet stora plagg till kroppskramande och figurnära
- Petrol Accentfärgen nr 1 till hösten ser ut att bli petrolgrönt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du har rätt . :)

2008-01-28 @ 23:53:14
Postat av: Käthe

Äntligen petrol. :)

Postat av: shoebox

Det verkar bli en snygg höst :)

2008-01-29 @ 08:04:52
URL: http://shoebox.tjejsajten.se
Postat av: Anna F

Hej Karolina! Jag ska på bankett på lördag och klädkoden är kavaj. Har hittat en svart knälång klänning som jag vill ha till ett par guld/silver metallic-skor m peep-toe. Min fråga är om det funkar med svarta strumbyxor till eller borde jag köra barbent? Eller fnkar det kanske inte alls? Tack för en bra blogg. Hoppas du kan hjälpa mig!

2008-01-29 @ 10:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links