header to ads



Skriv upp på önskelistan!

image2118
Idag på förmiddagen har det varit fullt upp. Först rekade jag en
miljö för plåtningen på fredag (det verkar äntligen ha löst sig, och det till det bättre), sen sprang jag snabbt på ett par presskontor med Josephine och sen var det dags för mig att få en välbehövlig klippning. Det blev ingen drastisk förändring utan bara finputs. På Topshop hittade vi en fantastisk liten sak som direkt lånades hem till plåtningen!

PS. Ni har väl inte missat att min goda vän Elin har flyttat till Kanal 5. Visst är det coolt! Grattis Elin (och kanal 5)

Kommentarer
Postat av: Filippas mode

Gud jag måste också klippa mig snart, och lägga i lite slingor så man ser lite fräsch ut...

Postat av: shifte

alldeles underbar krage!

2008-01-14 @ 23:08:50
URL: http://shaft.blogg.se
Postat av: Amanda

men ni såg priset, hur mycket kostade den? hoppas den kommer till göteborg...

2008-01-15 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links