header to ads



Dag 2

image2164

Många roliga visningar som står på schemat. Jag ska även försöka hinna ta mig ut till Aftonbladet för att fira succén
Sofis Mode. Förresten ni får inte missa min rapport på Sofismode.se från gårdagen där jag och redaktör-Nina rapporterar om allt hett skvaller, dagens bäst klädda, dagens trend mm. Massor av roliga bilder...

Blus: See by Chloé
Väst: Whyred
Kjol: Miu Miu (ville ha min kjol från Manoush men upptäckte att den var trasig)

PS. Jag känner mig lite som Sound of Music idag

Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar din väst! finns den månne kvar ännu?
får jag fråga vad du tycker om mulberrys klassiker bayswater? funkar den fortfarande?

2008-01-29 @ 11:28:12
Postat av: Miss Keep Your Distance

Ha en kalasbra dag!

Postat av: Emma

Okej vad kul! ha rolig dag

2008-01-29 @ 13:03:14
Postat av: mama fashion

Sound of Music behöver inte vara fel. Bara man har rösten... och alperna som fond till outfiten förstås :)

2008-01-29 @ 14:24:10
URL: http://mamafashion.webblogg.se
Postat av: Sussi

Undrar kommer Elle-galan på tv?

2008-01-29 @ 14:31:54
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Postat av: marie

Wow! Du ser smashing ut, precis som vanligt!

Om jag hade pengarna skulle jag anställa dig som stylist/ personal shopper. :)

2008-01-30 @ 07:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:

Trackback
Links